اخبار داغ

امام جمعه اهرم:

قرآن معتقد اهرمی از آثار بی نظیر جهان اسلام است

قرآن معتقد اهرمی از آثار بی نظیر جهان اسلام است
راستگو امام جمعه اهرم گفت: آیت الله میرزا حسین معتقد اهرمی روحانی دانشمند صاحب قرآن رمزداری است که از آثار بی نظیر جهان اسلام است و لازم است مراسمات ویژه این روز در سطح شهر اهرم به عنوان زادگاه این عالم جلیل القدر با شکوه هر چه تمام تر برگزار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی تنگستان با حضور اعضا در دفتر امام جمعه اهرم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

 حجت الاسلام راستگو امام جمعه اهرم و رئیس شورای فرهنگ عمومی تنگستان ضمن توضیحی کوتاه در مورد روزهای مهم ایام فاطمیه تصریح کرد: باید با اطلاع رسانی لازم دستگاه های مربوطه به مردم، مراسمات عروسی در این ایام برگزار نشود .

,

وی سیاه پوشی خیابان ها و درب ادارات، پیاده روی و عزاداری خیابانی را از برنامه های ویژه روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر اهرم عنوان کرد: برگزاری برنامه های هفته قرآنی بوشهر نیز باید در شهر اهرم مراسمات باشکوه قرآنی برگزار گردد.

,

, ,

راستگو امام جمعه اهرم با تشکر از آیت الله صفایی بوشهری در مورد نامگذاری ۱۶ اسفندماه روز وفات آیت الله میرزا حسین معتقد اهرمی به روز قرآنی استان بوشهر افزود: این روحانی دانشمند صاحب قرآن رمزداری است که از آثار بی نظیر جهان اسلام است و لازم است مراسمات ویژه این روز در سطح شهر اهرم به عنوان زادگاه این عالم جلیل القدر با شکوه هر چه تمام تر برگزار شود.

,

رئیس ارشاد تنگستان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک انتخاب شهر بوشهر به عنوان پایتخت کتاب ایران ، این موفقیت را حاصل پیگیریها و تلاش های حمیده ماحوزی مدیر کل ارشاد استان دانست و ابراز امیدواری کرد که چنین موفقیت های فرهنگی ادامه یابد.

,

عباس جاودانی رئیس ارشاد تنگستان و دبیر شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، برنامه های فرهنگی ویژه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)  و برنامه های قرآنی شهرستان ویژه هفته قرآنی استان (۱۱ الی ۱۶ اسفند)  عنوان کرد و با اشاره به نامگذاری ۱۶ اسفندماه روز وفات آیت الله میرزا حسین معتقد اهرمی به روز قرآنی استان بوشهر گفت: با توجه به اهمیت این روز باید در شهر اهرم که زادگاه این عالم اندیشمند است برنامه های باشکوهی برگزار شود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه