اخبار داغ

راهیابی فیلمنامه نویس اهرمی به جشنواره منطقه ای سینمای جوان کشور

راهیابی فیلمنامه نویس اهرمی به جشنواره منطقه ای سینمای جوان کشور
جمالی فیلمنامه نویس فعال انجمن سینمای جوان تنگستان با فیلمنامه “برگ برنده” به مرحله پایانی و بخش مسابقه پنجاه و ششمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان کشور راه یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، حسام جمالی فیلمنامه نویس فعال انجمن سینمای جوان تنگستان با فیلمنامه “برگ برنده” به مرحله پایانی و بخش مسابقه پنجاه و ششمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان کشور راه یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

عبدالرضا احمدی رئیس انجمن سینمای جوان تنگستان گفت: پنجاه و ششمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان کشور به میزبانی بوشهر و تحت عنوان خلیج فارس فراخوان خود را در آذر ماه امسال و با حمایت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، انجمن سینمای جوانان استان بوشهر، شهرداری بندر بوشهر، همچنین سازمان صنایع دستی و گردشگری کشور و بالاخره شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در بخش های فیلم و فیلمنامه وعکس برای یازده استان (بوشهر،خوزستان،هرمزگان،چهار محال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد،یزد،فارس،لرستان،سیستان و بلوچستان،کرمان،و اصفهان) منتشر نمود که سهم انجمن سینمای جوان تنگستان از آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره،حضور۵ فیلم مستند و ۳ فیلم داستانی کوتاه و ۸ فیلمنامه کوتاه و ۱۲عکس بود.

,

, ,

احمدی افزود: بخش فیلمنامه این جشنواره شامل دو بخش فیلم نامه های اقتباسی و آزاد بود که در بخش آزاد از میان تعداد زیادی از فیلمنامه نویسان ۱۱ استان کشور۱۰اثر به مرحله پایانی و بخش مسابقه این دوره راه یافتند که در این میان نام حسام جمالی هنرمند اهرمی نویسنده و مدرس دوره های مختلف نویسندگی مجتمع فرهنگی و هنری اهرم نیز دیده می شود.

,

احمدی ضمن تبریک و ابراز خرسندی ازاین اتفاق ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: این هنرمند فیلمنامه نویس بتواند در این رقابت سخت به عناوین برتر جشنواره دست یافته و برای مجموعه هنرمندان سینمای جوان تنگستان افتخار آفرین باشد.

,

عبدالرضا احمدیتصرح کرد: آیین اختتامیه این جشنواره نیز روز سه شنبه ۱۰اسفندماه با معرفی برگزیدگان هر سه بخش بر پا خواهد شد.

,

وی گفت: آثار برگزیده مرحله نهایی این جشنواره به صورت یک مجموعه چاپ و به تمام هنرمندانی که آثارشان برگزیده می‌شود گواهی شرکت در جشنواره و کتاب جشنواره اهدا خواهد شد.

,

گفتنی است پنجاه و ششمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان خلیج فارس از ۸ الی ۱۰اسفند به میزبانی استان بوشهربرگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه