اخبار داغ

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد؛

ارسال 1800 اثر به دبیرخانه جشنواره «سفیران سلامت» استان مرکزی

ارسال 1800 اثر به دبیرخانه جشنواره «سفیران سلامت» استان مرکزی
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی از پایان داوری یک‌هزار و 800 اثر ارسال شده به دبیر خانه استانی نخستین جشنواره دانش‌‌آموزی سفیران سلامت در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  زرخبر، مهدی دمنه معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به برگزاری نخستین جشنوراه سفیران سلامت در مدارس این استان گفت: نخستین جشنواره دانش آموزی «سفیران سلامت» در 4 موضوع خودمراقبتی، بهداشت فردی و پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیر واگیر، تغذیه سالم و ترویج فرهنگ تغذیه صحیح، اهمیت ورزش و تحرک بدنی در سلامتی و نقش محیط زیست و راه‌های حفاظت از آن در سطح مدارس استان مرکزی اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرخبر,

وی افزود: این جشنواره با هدف ارتقاء سطح سلامت، تغییر نگرش و رفتار دانش آموزان و سواد بهداشتی آنان با همکاری و همیاری گروه همسالان ویژه دانش آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی اجرا شد.

,

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: یک هزار و 800 اثر برتر در رشته های مقاله، داستان کوتاه، نقاشی، روزنامه دیواری، فیلم کوتاه، عکاسی، نمایش، سرود و خوشنویسی به دبیرخانه استانی جشنواره سفیران سلامت ارسال شد.

,

دمنه تصریح کرد: پس از داوری آثار در مرحله شهرستانی، در مرحله استانی داوری آثار دریافتی با همکاری کارشناسان حوزه‌های مرتبط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان و اداره کل آموزش و پرورش انجام شد که  پس از انجام فرآیند داوری، در هر رشته سه اثر منتخب استان به تفکیک جنسیت به دبیرخانه کشوری جشنواره  سفیران سلامت در وزارت آموزش و پرورش ارسال می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه