اخبار داغ

دست هایی که قفل بسته زندانیان غیر عمد درفردوس را می گشاید

دست هایی که قفل بسته زندانیان غیر عمد درفردوس را می گشاید
کانون فرهنگی هنری کاظمین شهرستان فردوس با کمک خیرین و رضایت شاکیان تا کنون دو زندانی غیر عمد را آزاد نموده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازفردوس برین،اعضای کانون فرهنگی هنری کاظمین شهرستان فردوس در یک اقدام خیرخواهانه با جمع آوری مبالغی از خود و افراد خیرو کمک های مردمی اقدام به آزاد سازی زندانیان غیر عمد می کند.

حسین قیومی مدیر کانون فرهنگی هنری کاظمین درگفتگو با فردوس برین در خصوص انگیزه جوانان این کانون جهت آزاد سازی زندانیان گفت:با توسل به این امام همام که بیشتر عمر گرانمایه خود را در زندان بسر برده است برنامه ای طراحی کردیم تا با کمک و مساعدت افراد نوع دوست زمینه آزادی محکومان غیر عمد را با همکاری ستاد دیه شهرستان فراهم نماییم.

قیومی در خصوص زمان آغاز این طرح گفت: این طرح از روز ولادت امام موسی کاظم شروع و تاکنون دو نفر از زندانیان آزاد شدند که اولین نفر مردی٣٠ساله که پس از مذاکره با شاکی و رضایت کامل او آزاد و نفر دوم خانومی بود داری ٣ فرزند صغیر که بعد از رضایت شاکی و پرداخت مبلغی توسط شاکی این خانوم هم از زندان ازاد شد.

 مدیر کانون فرهنگی هنری کاظمین در خصوص هدف این کانون جهت این کار گفت: ترویج کمک به هم نوعان از جمله مهم ترین هدف ماست وامیدواریم با کمک های بیشتر مردمی این کار خیر همچنان ادامه دارباشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردوس برین,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه