اخبار داغ

رئیس پلیس راهور استان اردبیل:

استفاده از موبایل در رانندگی مصداق اصلی قانون شکنی است

استفاده از موبایل در رانندگی مصداق اصلی قانون شکنی است
رئیس پلیس راهور استان اردبیل از تشدید برخورد با رانندگان حادثه ساز خبر داد و گفت: استفاده از موبایل در حین رانندگی از مصادیق اصلی عدم توجه به جلو است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، سرهنگ رحیم آقا محمدی با اشاره به اینکه رانندگانی که؛ حین رانندگی کمربند ایمنی را بسته نگه می دارند از همان ابتدا خود را ملزم به اجرای سایر قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی دانسته و از ارتکاب سایر تخلفات رانندگی خودداری می کنند با رانندگانی که کمربند ایمنی استفاده نمی کنند این عمل را کلید ورود به ارتکاب سایر تخلفات رانندگی می دانند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

رئیس پلیس راهور استان اردبیل با اشاره به طرح های انتظامی صورت گرفته در راستای انتظام بخشی ترافیکی از کاهش 60% درصدی تصادفات فوتی دردی ماه و67%دربهمن ماه سال جاری خبر داد و از همراهی عموم مردم با پلیس قدردانی کرد.

,

آقا محمدی با اشاره به اینکه هدف از اعمال مقررات رانندگی جریمه نیست بلکه اصلاح رفتار رانندگان قانون گریز بوده، از عموم رانندگان خواست: بیش از پیش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

,

وی افزود: در اینصورت به جامعه ای بدون تصادف که نمونه بارزی از رشد رعایت مقررات بوده دست خواهیم یافت.

,

 رئیس پلیس راهور استان همچنین با اشاره به اینکه اکثر تصادفات رانندگی، ناشی از عدم توجه به جلو بوده تاکید کرد: استفاده از تلفن همراه از مصادیق اصلی عدم توجه به جلو حین رانندگی و قانون شکنی رانندگان است.

,

او در پایان گفت: پلیس راهور استان ماموریت یافته با هر گونه تخلفات یاد شده و نیز تخلفات حادثه ساز بدون اغماض برخورد و قانون را اعمال کند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه