اخبار داغ

تعیین اعضای هیئت‌ نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری در شهرضا

تعیین اعضای هیئت‌ نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری در شهرضا
نجفی گفت: احکام هیئت نظارت شهرستان شهرضا نیز در انتخابات ریاست جمهوری از طرف شورای مرکزی هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان صادرشده و حجت‌الاسلام نعمت الله صالح، محمدحسن حسینی نژاد و بنده به‌عنوان اعضای هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری تعیین شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرپرست دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان شهرضا شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار شهرضانیوز با اشاره به انتخاب شورای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شهرضا، اظهار کرد: انتخابات امسال در ۲ بخش برگزار خواهد شد که در زمینه انتخابات شورای شهر و روستا؛ هیئت اجرایی از طریق فرمانداری و براساس قوانین مربوطه انتخاب و هیئت نظارت نیز از طرف نماینده شهر انتخاب خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرضانیوز ,

نجفی ادامه داد: افراد انتخابی توسط نماینده مردم در مجلس، وظیفه تأیید صلاحیت کاندیداها را انجام داده و هم بر روند اجرای انتخابات شوراهای شهر و روستا نظارت می‌کنند.

,

وی با بیان این که هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری، توسط شورای نگهبان تعیین می‌شود، عنوان کرد: بر اساس روال کار، احکام هیئت نظارت شهرستان شهرضا نیز در انتخابات ریاست جمهوری از طرف شورای مرکزی هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان صادرشده و حجت‌الاسلام نعمت الله صالح، محمدحسن حسینی نژاد و بنده به‌عنوان اعضای هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری تعیین شدند.

,

سرپرست دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان شهرضا عنوان کرد: وظایف اصلی این هیئت، نظارت بر روند تایید هیئت اجرایی و اقدامات آن، نظارت بر جلوگیری از تخلف در تبلیغات انتخاباتی و نظارت بر آرا و صندق های اخذ رای در روز انتخابات خواهد بود.

,

نجفی افزود: در روز انتخابات، علاوه بر هیئت اجرایی، یک هیئت نظارت از طرف شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری و یک هیئت نظارت از طرف هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در پای صندق های رای حضور خواهند داشت.

,

وی شروع رسمی روزشمار برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را ۲۲ فروردین‌ماه سال آینده دانست و گفت: انتخابات شوراها با توجه به ثبت‌نام اسفند؛ یک ماه زودتر از این انتخابات و پیش از پایان سال جاری خواهد خورد.

,

سرپرست دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان شهرضا افزود: کار رسمی ما از ۲۲ فروردین‌ماه خواهد بود، اما پیش‌ازاین تاریخ نیز جلساتی خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه