اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد:

بیش از هزار دانش آموز خرم آبادی به اردوی راهیان نور اعزام شد+عکس

بیش از هزار دانش آموز خرم آبادی به اردوی راهیان نور اعزام شد+عکس
فرمانده سپاه ناحیه خرم آبادگفت: یک هزار و50 دانش آموز پسر خرم آبادی در قالب سه کاروان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرافلاک سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر؛فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد در حاشیه اعزام آخرین کاروان راهیان نور دانش آموزی در سال 95گفت: یک هزار و 50 نفر از دانش آموز پسر نواحی یک و دو خرم آباد در قالب سه کاروان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک,

اعزام به راهیان نور

, اعزام به راهیان نور,

وی،ترویج فرهنگ دفاع مقدس، انتقال ارزش‌ها و حماسه‌آفرینی ایثارگران به نسل‌های انقلاب و نهادینه کردن روحیه ایثار، شهادت‌طلبی و بصیرت افزایی در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان را از جمله اهداف اردوهای راهیان نور عنوان کرد.

,

وی گفت: تقویت باورهای دینی و معنوی در بین دانش آموزان از جمله تأثیرات ملموس حرکت عظیم فرهنگی  و تربیتی اردوهای راهیان نوراست.

,

سرهنگ بازگیر با بیان این که دانش آموزان در قالب درس آمادگی دفاعی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند اظهار کرد: دانش آموزان خرم آبادی طی مراحل مختلف در دوره های زمان بندی شده باهمکاری بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه خرم آباد و اداره کل آموزش و پرورش لرستان  به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

,

فرمانده نیروی مقاومت بسیج خرم آباد با اشاره به انجام برنامه های فرهنگی متنوع در این اردوها، یادآور شد: در هر کاروان روحانی،طلبه مبلغ و راوی جهت بیان احکام  و نکات اخلاقی، برپایی نماز جماعت و قرائت دعای دسته جمعی حضور دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه