اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درسپاه فردوس خبرداد

رزمایش بزرگ راهیان بیت المقدس با حضور دوگردان بیت المقدس و گردان کوثردر فردوس

رزمایش بزرگ راهیان بیت المقدس با حضور دوگردان بیت المقدس و گردان کوثردر فردوس
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درسپاه فردوس ازبرگزاری رزمایش بزرگ راهیان بیت المقدس با حضور دوگردان بیت المقدس و گردان کوثردر فردوس خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فردوس برین، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه در شهرستان فردوس در نشست خبری رزمایش راهیان بیت المقدس شهرستان فردوس عنوان کرد: در پاسداری از انقلاب اسلامی به عنوان میراث امام راحل و شهداباید آمادگی کامل را در همه زمینه ها برای دفاع داشته باشیم.

سرهنگ دوم ماشاالله محمودی در ادامه خاطر نشان کرد: دشمن دائما در اجرای هجمه خود علیه انقلاب اسلامی شکست خورده و همیشه در کمین وارد کردن ضرباتی برپیکر انقلاب هستند تا این انقلاب را ساقط کنند.

وی ادامه داد: با توجه به مرزمشترک استان با افغانستان و با توجه به شکست دشمن در سوریه و شهرهای عربی احتمال حضور آنها در افغانستان بسیار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درسپاه فردوس ادامه داد: با وجود این تصورات این احتمال وجود دارد که دشمن وارد شهرستان های مرزی استان شود و پس ازآن به شهرستان وارد شود بنابراین گردان های بیت المقدس و کوثر در شهرستان جهت آمادگی برای دفاع مامور به انجام نمادین رزمایش بیت النقدس خواهند بود.

محمودی در خصوص وظایف گردان های بیت المقدس و گردان کوثر گفت: گردان بیت المقدس شهرستان فردوس تاکتیک های شامل دفاع از کوی برزن ، ایست بازرسی واجرای پدافند دورادور در محدوده جنوب شرق و جنوب فردوس برای جلوگیری از نفوذ دشمن اقدام خواهندکرد همچنین گردان کوثر نیز وظیفه آرام سازی جو داخل شهر مانند خاموش کردن آتش عملیات امداد ونجات توزیع بسته های غذایی و رسیدگی به آوارگان ومصدومان را خواهند داشت و گروهی نیزاز ایجاد اغتشاش علیه مسئولین و نظام توسط برخی از افراد سود جو با روش های جدیدجلوگیری خواهند کرد.

وی گفت: این رزمایش جمعه با حضور پاسدار پیشکسوت سردارگرمه ای و با حضور سایر مسئولین و نهاد ها ، اقشار بسیج و خانواده های شهدا ساعت 8 صبح در محل ورزش گاه تختی جنب مسجد جامع قدیم برگزار خواهد شد واز عموم علاقه مندان برای شرکت دعوت به عمل می آید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درسپاه فردوس اجرای برنامه های متنوع اخلاقی و بصیرتی ، اجرای رزم شبانه و میقات صالحین را از دیگر برنامه های جنبی عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردوس برین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه