اخبار داغ

مسئول بهره برداری اداره گاز فردوس:

اتمام طرح مطالعاتی گازرسانی به 8 روستای شهرستان فردوس/ برخورداری 73 درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز در فردوس

اتمام طرح مطالعاتی گازرسانی به 8 روستای شهرستان فردوس/ برخورداری 73 درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز در فردوس
پس از اتمام طرح مطالعاتی و قرارگرفتن در اولویت گازرسانی باتوجه به موازن گازرسانی روستایی شهرستان ها در استان و تامین اعتبار مورد نیاز پس از گاز رسانی به روستاهای اولویت دار استان نسبت به گاز رسانی این محور اقدام خواهد گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول بهره برداری اداره گاز شهرستان فردوس در گفتگو با فردوس برین عنوان کرد: گازرسانی به شهرستان فردوس از سال 88 با حضور مقامات استانی و شهرستانی آغاز گردید و دو شهر فردوس و اسلامیه و11 روستای شهرستان ازگاز شهری بهره مند شدند.

عباس خاکسار در خصوص ایستگاه های گازسانی در شهرستان گفت: فردوس دارای 2 ایستگاه CGS و 7ایستگاه TBS شهری وروستایی می باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان فردوس دارای3 ایستگاه CNG  گفت: گاز CNG علاوه بر کاهش هزینه های حاصل از مصرف سوخت بنزین باعث کاهش آلایندگی های محیط زیستی می گردد.

مسئول بهره برداری اداره گاز شهرستان فردوس امرگاز رسانی را موثر درحمایت از تولید داخلی و در راستای اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: گاز رسانی به بخش های مختلف صنعت، خدمات و کشاورزی موجب کاهش هزینه های تولیدو همچنین کاهش آلودگی های ناشی از سوخت های فسیلی است و این امر قدم کوچکی درراستای اقتصاد مقاومتی است.

خاکسارتعداد مشترکین شهرستان را 14450 مشترک و تعداد مشترکین روستایی را 2890 مشترک عنوان کرد وگفت: قریب به 100 درصد جمعیت شهری و بیش از73 درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز برخوردارند که بالاترین درصد برخورداری جمعیت روستایی در استان را شامل می شود.

وی از اتمام طرح مطالعاتی گازر سانی به روستاهای گستج، فتح آباد، باداموک، ترشیزوک، مهوید،زهر ، امرودکان و فریدونی خبر داد وگفت: پس از اتمام طرح مطالعاتی و قرارگرفتن در اولویت گازرسانی باتوجه به موازن گازرسانی روستایی شهرستان ها در استان و تامین اعتبار مورد نیاز پس از گاز رسانی به روستاهای اولویت دار استان نسبت به گاز رسانی این محور اقدام خواهد گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردوس برین ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه