اخبار داغ

بذرپاش:

طرح دوفوریتی؛ آدرس غلط به افکار عمومی/کشور نیازمند طرح دوفوریتی برای خوزستان است

طرح دوفوریتی؛ آدرس غلط به افکار عمومی/کشور نیازمند طرح دوفوریتی برای خوزستان است
بذرپاش گفت: طرح دوفوریتی و امثال آن آدرس های غلط به افکار عمومی است؛ عده ای در کشور روی کار هستند که متخصص عملیات روانی با محوریت آدرس غلط به مردم اند و افکار عمومی را به سمت موضوعات غیرضرور و بعضاً نادرست سوق می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل فردا ؛ مهرداد بذرپاش ، عضو هیئت رئیسه ی مجلس نهم در گفتگو با نسل فردا با اشاره به قرارگرفتن کشور در یک رکود شدید گفت : ای کاش کسانی که به دنبال طرح دوفوریتی برای زندانی کردن افراد برای طرح یک سوال یا جلب توجه در یک مراسم سخنرانی هستند، در طی یک طرح دوفوریتی فکری به حال این رکود بی سابقه می کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل فردا ,

بذرپاش با بیان اینکه رکودی که در کشور وجود دارد بی سابقه است، گفت: طبق روایت کارشناسان بانک مرکزی این رکود اقتصادی در۵۰ سال اخیر در ایران بی سابقه است و این رکود روز به روز اقتصاد کشور ما را زمین گیرتر کرده و حال اگر کشور بخواهد از این رکود اقتصادی خارج شود، کار بسیار دشواری پیش رو دارد.

,

50827129-c7d4-4259-980d-7c35f8cc9a6b

, 50827129-c7d4-4259-980d-7c35f8cc9a6b, 50827129-c7d4-4259-980d-7c35f8cc9a6b,

وی با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین دلایل این رکود اقتصادی، انتظارات بی جا از برجام بود، اظهار کرد: خروج از این رکود تزریق پول چند صدمیلیاردی را طلب می کند که تازه بتوانیم به شرایط دو سال قبل برگردیم؛ همه در کشور منتظر و معتل برجام ماندند تا ببینند چه می خواهد بشود و در نهایت نتیجه ای جز تورم باقی نماند.

,

عضو هیئت رئیسه ی مجلس نهم در ادامه افزود : حالا سوالی که مطرح می شود این است که چند برابر پولی که احیاناً قرار است از برجام برگردد را ما باید به اقتصاد کشور تزریق کنیم که تازه اقتصاد به دو سال قبل برسد. پاسخگوی این شرایط رکود بی سابقه در کشور چه کسی است؟ این که بخواهیم تقصیرات را به گردن دیگران بیاندازیم چاره ی کار نیست.

,

بذرپاش در پاسخ به سوالی پیرامون طرح دو فوریتی که اخیراً توسط برخی از اعضای فراکسیون امید در مجلس پیگیری می شود، گفت: بسیاری از افراد این جریان خودشان قبول کرده اند که این طرح دوفوریتی اقدام مناسبی نیست، کاش این آقایان دغدغه ی آن را داشتند که یک طرح دوفوریتی برای مشکلات اخیر خوزستان را پیگیری کنند و یا ای کاش  با یک دوفوریت فکری به حال این رکود موجود در کشور می کردند.

,

طرح دوفوریتی؛ آدرس غلط به افکار عمومی

,

وی با اشاره به اینکه این طرح دوفوریتی و امثال آن آدرس های غلط به افکار عمومی است، افزود:عده ای در کشور روی کار هستند که متخصص عملیات روانی با محوریت آدرس غلط به مردم اند و افکار عمومی را به سمت موضوعات غیرضرور و بعضاً نادرست سوق می دهند.

,

عضو هیئت رئیسه ی مجلس نهم خاطر نشان کرد: این در شرایطی است که کار اصلی، جایی دیگر در حال اتفاق افتادن است و مشکل اصلی آنجا محسوب می شود اما همین افراد با برنامه ریزی صورت گرفته ذهن جامعه را به سمت یک مشکل انتزاعی سوق می دهند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه