اخبار داغ

گزارشی از روندجابجایی مدیران شهرستان؛

خانه تکانی به اداره ورزش و جوانان الیگودرز رسید +تصویر

خانه تکانی به اداره ورزش و جوانان الیگودرز رسید +تصویر
امسال در ادامه خانه تکانی ها در بسیاری از مسئولین ادارات شهرستان ،در هفته آینده مراسم تودیع ومعارفه رئیس اداره ورزش وجواان الیگودرز برگزار می شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هیجار ،امسال دربسیاری از  ادارات شهرستان خانه تکانی انجام شد و بسیاری از مدیران  با برگزاری مراسم تودیع ومعارفه ویا در سکوت خبری جابجا شدند وعده ای نیز به دلیل بازنشستگی  یا اتمام حکم ماموریت و ..... برکنار شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هیجار,

روز های گذشته نیز مراسم تودیع ومعارفه فرماندار الیگودرز برگزار شد و هم اکنون در اسفند ماه  این خانه تکانی به اداره ورزش وجوان الیگودرز رسیده است تا ورزشکاران  وجوانان نیز از این خانه تکانیها بی نصیب نباشند و مهدی شاه نصیری جایگزین شفیعی می شود .

, مراسم تودیع ومعارفه فرماندار الیگودرز,

تودیع ومعارفه ورزش وجوانان الیگودرز،عکس،تصویر،شفیعی،شاه نصیری

, تودیع ومعارفه ورزش وجوانان الیگودرز،عکس،تصویر،شفیعی،شاه نصیری,

اگر چه طبق شنیده از مدتها قبل جایگزین برای رئیس اداره ورزش وجوانان الیگودرز انتخاب شده بودو بسیاری  منتظر این  جابجایی بودندولی از  چند روز گذشته شایعاتی در خصوص برگزاری مراسم تودیع ومعارفه این اداره در روز پنج شنبه 5 اسفند ماه در فضای مجازی منتشر شد که جهت بررسی بیشتر با متولیان ورزش صحبتهایی انجام شده است.

,

برگزاری مراسم تودیع ومعارفه احتمالا در هفته آینده

,

حسین علی شفیعی رئیس اداره ورزش وجوانان الیگودرز در گفت وگو با هیجار افزود : هنوز زمان دقیق برگزاری مرسم تودیع ومعارفه  مشخص نشده است و هیچ گونه نامه ای از سوی مسئولین ورزش در استان ابلاغ نشده است.

, هیجار,

وی ادامه داد : احتمالا  این مراسم در هفته آینده برگزار می شود ولی قطعا فرد جایگزین  مهدی شاه نصیری می باشد.

,

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان الیگودرز گفت : علت  اصلی تغییر مدیر این اداره فعالیت نیرویی جوانتر از سوی مسئولین اعلام شده است وبنده پس از تودیع نیز همچنان در این اداره در مسئولیتی دیگر در خدمت مردم  وورزشکاران شهرستان خواهم بود.

,

عکس ،تصویر،الیگودرز،ورزش وجوانان الیگودرز،ورزش الیگودرز

, عکس ،تصویر،الیگودرز،ورزش وجوانان الیگودرز،ورزش الیگودرز,

شفیعی به سابقه  فعالیت خود اشاره نمود واظهار داشت :مدت 16 سال که در ادارات ورزش جوانان شهرستانهای ازنا ،الیگودرز وسایر شهرستانها مشغول به خدمت می باشم و بیش از یک سال نیز مسئولیت این اداره را بر عهده داشته ام که امیدوارم مردم ومخصوصا ورزشکاران از فعالیت هایم راضی باشند.

,

وی در پاسخ به سوالی که به عملکرد خود چه نمره ای می دهید بیان کرد :در خصوص عملکرد و نمره باید مردم و ورزشکاران اظهار نظر نمایند.

,

جابجایی مدیران دربرخی ادارات شهرستان با حاشیه های زیادی همراه بود که با کلیک بر روی  لینک های گزارش های زیر  می توانید جزئیات خبر را مشاهده کنید .

,

قحط الرجالی در الیگودرز!دو شهرستان و یک رئیس مخابرات

, قحط الرجالی در الیگودرز!دو شهرستان و یک رئیس مخابرات,

بیکاران الیگودرزی بدون متولی مانده اند /استخدام غیر بومیها نمکی بر معضل جوانان

, بیکاران الیگودرزی بدون متولی مانده اند /استخدام غیر بومیها نمکی بر معضل جوانان ,

جابجایی فرمانداران و مهره چینی ها برای انتخابات  96

, جابجایی فرمانداران و مهره چینی ها برای انتخابات  96 ,

 گزارش :یاسر مومنی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه