اخبار داغ

بخشدار بخش کاخک گناباد اعلام کرد؛

خسارت 19 میلیارد ریالی سیل به روستاهای بخش کاخک گناباد

خسارت 19 میلیارد ریالی سیل به روستاهای بخش کاخک گناباد
بخشدار بخش کاخک گناباد گفت: علی‌رغم خوشحالی مردم به دلیل بارندگی‌های اخیر، متأسفانه وقوع سیلاب به 20 روستای بخش کاخک خسارت به میزان 19 میلیارد و 500 میلیون ریال وارد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار ندای گناباد گفت: خوشبختانه در سامانه بارشی اخیر که استان خراسان رضوی را تحت پوشش قرارداد، بخش کاخک گناباد با 67/3 میلی‌متر بارندگی رتبه دوم بارندگی از 277 بهمن‌ماه تا یک اسفندماه را از آن خود کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محمدرضا حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار , ندای گناباد,  گفت: خوشبختانه در سامانه بارشی اخیر که استان خراسان رضوی را تحت پوشش قرارداد، بخش کاخک گناباد با 67/3 میلی‌متر بارندگی رتبه دوم بارندگی از 277 بهمن‌ماه تا یک اسفندماه را از آن خود کرد.,

بخشدار بخش کاخک گناباد اظهار کرد: علی‌رغم خوشحالی مردم به دلیل این میزان بارندگی، متأسفانه وقوع سیلاب به 20 روستای بخش کاخک خسارت به میزان 19 میلیارد و 500 میلیون ریال وارد کرد.

,

حجازی در خصوص خسارت‌های واردشده به روستاهای بخش کاخک گناباد گفت: خسارت به تأسیسات و شبکه‌های آب شرب روستایی، خسارت به شبکه برق‌رسانی، خسارت به مزارع کشاورزی، باغات، گلخانه‌ها و راه‌های بین مزارع، آسیب به راه‌های روستایی، آسیب به 5 قنات و کانال‌های آب کشاورزی مهم‌ترین خسارت‌های واردشده به روستاهای بخش کاخک گناباد است.

,

بخشدار بخش کاخک گناباد بابیان اینکه بخشداری در حد توان خود در امر بازگشایی و مرمت راه‌ها اقدام کرده است، افزود: جزئیات خسارات واردشده به روستاهای بخش کاخک جهت برنامه‌ریزی و مساعدت به مردم روستاها به ستاد بحران گناباد ارسال‌شده است.

,

حجازی ادامه داد: همچنین کشاورزانی که مزارع آن‌ها بیمه بوده است به صندوق‌های حمایتی جهت جبران خسارات معرفی می‌شوند.

,

از ابتدای مهرماه سد کاخک با 250.9 میلی‌متر و 73 درصد افزایش بیشترین و بیمرغ با 60 میلی‌متر و دو درصد افزایش کمترین رشد را نسبت به سال زراعی گذشته در شهرستان گناباد داشته است.

,

بخش کاخک در 15 کیلومتری مرکز شهرستان گناباد واقع‌شده و دارای 60 روستا و آبادی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه