اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب:

لجام گسیختگی فرهنگی، سلامت جامعه را به خطر انداخته است

لجام گسیختگی فرهنگی، سلامت جامعه را به خطر انداخته است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب گفت: لجام گسیختگى فرهنگى به طور فزاینده اى سلامت و امـنیت جانى بسیارى از جوامع را به مخاطره انداخته است و همه روزه شاهد طغیان و عصیان گروه هاى مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جـوانان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب، حجت الاسلام محمد بنی خزاعی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب در حاشیه برگزاری گفتمان دینی در آموزشگاه دخترانه پویش، نماز را اهرمی برای بازدارندگی فرد  و مصون سازی جامعه اسلامی از منکرات برشمرد و گفت: در جـهان امروز لجام گسیختگى فرهنگى به طور فزاینده اى سلامت و امـنیت جانى بسیارى از جوامع را به مخاطره انداخته است و همه روزه شاهد طغیان و عصیان گروه هاى مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جـوانان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

وی افزود: نـماز و توکل و امدادهاى غیبى خداوندى مى تواند ناجى این افراد از مـنـجـلاب ایـن گـنـاهان عظیم شود و آن ها را از سقوط به دره نیستى و فلاکت باز دارد.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب تصریح کرد: تـرک نماز در دنیا و آخرت عواقب تلخى دارد، هیچ انسان با وجدان و متفکرى نیست که از ابعاد و اسرار و ظرایف نـماز آگاه باشد ولى از کنار آن ها بى اعتنا رد شود، مگر کسانى کـه بـه خـاطر غفلت و بى خبرى توفیق سخن گفتن با خداوند را از خود سلب کرده اند.

,

بنی خراعی بیان داشت: خواندن نماز در اول وقت باعث نظم و انضباط شخص مومن می شود و انسانهایی که واجبات دینی را به موقع انجام می دهند در زندگی نیز موفق ترند چرا که انسان مومن نماز را سرلوحه کارهای خود قرار می دهد.

,

وی تاکید کرد: دشمن با هجمه های مختلف از طریق شبیخون فرهنگی می خواهد جوانان و دختران ما را از اعتقادات و معنویات دور کند لذا دانش آموزان بعنوان پرچمداران و آینده سازان انقلاب اسلامی اقامه نماز اول وقت را بر انجام هر کاری مقدم شمارند چرا که نماز عامل بازدارندگی از لجام گسیختگی فرهنگی و تامین کننده سلامت جامعه است.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب ضمن بیان آثار و برکات نماز و تاثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی به سئوالات دانش آموزان در حوزه نماز پاسخ دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه