اخبار داغ

در آستانه فرا رسیدن سال نو؛

ساعات کار ناوگان اتوبوسرانی سنندج یک ساعت افزایش می‌یابد/خدمت رسانی به شهروندان با یکصد دستگاه اتوبوس

ساعات کار ناوگان اتوبوسرانی سنندج یک ساعت افزایش می‌یابد/خدمت رسانی به شهروندان با یکصد دستگاه اتوبوس
مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری سنندج گفت: در آستانه فرا رسیدن سال نو و در راستای رفاه حال شهروندان، ساعت کار ناوگان اتوبوس رانی یک ساعت افزایش می یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، "شکور صلواتی" مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج با بیان اینکه هر ساله در اسفند ماه بواسطه فرا رسیدن سال نو حجم مسافرتهای درون شهری افزایش مییابد، گفت: این سازمان در راستای رفاه حال شهروندان در ایام پایانی سال افزایش ساعت کار ناوگان اتوبوس رانی را در دستور کار خود قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,


وی از افزایش یک ساعته کار ناوگان اتوبوس رانی سنندج خبر داد و گفت: از هفته آینده تا آغاز سال نو ناوگان اتوبوس رانی این سازمان تا ساعت 20:30 آماده خدمات رسانی شایسته به شهروندان است.

,
,


مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج افزود: ساعت کار اتوبوسهای این سازمان در برخی  از مسیرها متغییر است که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته  اتوبوس‌های این سازمان در مسیر آزادی به شهرک بهاران تا ساعت 21 آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.  

,
,


صلواتی تاکید کرد: این افرایش ساعت کار ناوگان اتوبوسرانی بستگی به حجم مسافر در خطوط  دارد و در صورتی که برخی از مسیرها دارای مسافر بیشتری باشد این سازمان آمادگی لازم برای افزایش ساعت کار اتوبوسها را دارد.

,
,


وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد 100 دستگاه اتوبوس در 23 خط  آماده جابجایی شهروندان هستند که از این تعداد 76 دستگاه خصوصی و مابقی نیز متعلق به سازمان است.

,
,


مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی سنندج خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای این طرح از دهم اسفند ماه گشت های نظارتی، کنترل خطوط و حوزه اجرایی این سازمان با افزایش کنترل بر عملکرد ناوگان و ارائه خدمات بهینه به شهروندان نظارت خواهند نمود.

,
,


صلواتی بیان کرد: در راستای خدمات رسانی شایسته به شهروندان و مسافران نوروزی یک دوره آموزشی با حضور کارشناسان راهنمایی و رانندگی برای رانندگان ناوگان اتوبوس رانی برگزار شد.

,
,


وی تصریح کرد: با توجه به افزایش حجم سفرهای درون شهری در روزهای پایانی سال شاهد ترافیک سنگین در بسیار از خیابانها از جمله هسته مرکزی سطح شهر هستیم که استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی میتواند در کاهش و روانسازی ترافیک تاثیر گذار باشد.

,
,


صلواتی به شهروندان توصیه نمود: با هدف خدمات رسانی و ارائه عملکرد بهتر این سازمان سامانه پیامکی 3000802008020 آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان است.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه