اخبار داغ

خانم نماینده و مشکلی بنام راه حل!

خانم نماینده و مشکلی بنام راه حل!
طی چندماه گذشته پس از افتتاح مجلس دهم،با اندکی تامل میتوان خانم نماینده گفت : که حاصل مجموع گفتمان نماینده محترم قبل و پس از انتخاب تنها تسری نگرانی ، انتظار وملال در حوزه انتخابیه جنوب استان بوده است نتیج بویژه در کنگان علیرغم خوشبینی زود هنگام برخی از شهروندان در خصوص شراکت وکیل وموکلین در بهره گیری فرصت های پیش رو " تامین منافع عموم و زدودن هموم " واقع امر این است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل کوگانا،طی چندماه گذشته پس از افتتاح مجلس دهم،با اندکی تامل میتوان خانم نماینده گفت : که حاصل مجموع گفتمان نماینده محترم قبل و پس از انتخاب تنها تسری نگرانی ، انتظار وملال در حوزه  انتخابیه جنوب استان بوده است نتیج بویژه در کنگان علیرغم خوشبینی زود هنگام برخی از شهروندان در خصوص شراکت وکیل وموکلین در بهره گیری فرصت های پیش رو " تامین منافع عموم و زدودن هموم " واقع امر این است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوگانا،,

که تا کنون اتفاق خاصی که موید این صفحه ارائی باشد بوقوع نپیوسته است. و از نگاه برجسته نگاری رسانه ی بنظر می رسد که مهمترین احراز موفقیت  در "رکورگیری زود هنگام"  همان تیتر معروف باشدکه اینچنین مطرح شد: رکورد نمایندگی های 4 ساله در جنوب استان را می شکنم.

,


که در مقابل بطریق اولی انتظار این بود که رکورد عملکردها بهبود می یافت یا بیابد و ایشان در جای دیگر اشاره کرده اند : از من کارهای بزرگ بخواهید بسیارعالی، از این عبارت استقبال کرده و این پیشنهاد را مطرح می کنم: مبحث گرفتن 2 ریال از هر متر مکعب گازی که از استانمان خارج می شود.

,
,

که درگذشته، دولت وقت با یک ونیم ریال از هر متر مکعب برای استان بوشهر موافقت کرده بود.و سالانه در آن زمان که تنها پالایشگاه جم را داشتیم سالی 12 میلیارد تومان بر بودجه استان می افزود. که متاسفانه با پایان یافتن دوره وکالت نماینده دوره ششم و هفتم این منطقه درمجلس قطع شد.

,

و اگر تا به امروز که گاز عسلویه و کنگان هم اضافه شده این امتیاز برای استان باقی مانده بود الان بودجه استان دو برابر شده بود.و دیگر پیشنهاد دو درصد از تولید نفت، برای استانی که نفت از آن صادر می شود. که خوشبختانه در آن زمان هم چند میلیاردی دیگر هم ازاین طریق به بودجه استان افزوده می شد.

,


و امروز از شما بعنوان نماینده عضو کمیسیون انرژی انتظار داریم که تلاش و اصرار داشته باشید دو درصد از درآمد صادرات میعانات گازی هم ( که یک نوع نفت سبک محسوب می شود ) بر بودجه استانمان بیافزایند. تا بدینوسیله بتوانید به برخی از شعارهایتان در زمینه توسعه ی منطقه جامه ی عمل بپوشانید

,
,


 و خواهشی دیگر ایا این وعده عملی شده است که حدوداً پنج ماه از انتشار آن می گذرد "عضو کمیسیون انرژی مجلس خبر داد:
"توزیع بنزین یورو 4 در استان بوشهر تا سه ماه آینده"
نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌ها و مکاتباتی که با مسؤولان وزارت نفت داشته‌ام ان‌شاألله توزیع بنزین یورو4، در استان بوشهر نیز تا سه ماه آینده آغاز خواهد شد"
جنابعالی بخوبی به وظایف نماینده از قبیل :
    - نظارت بر اجرای قوانین
    -تصویب  وتشریح  قانون گذاری
    -توجیه،توصیه وتذکر به دولت
    -ارتباط سازنده با اقشار مختلف حوزه تحت پوشش در پروسه همپیمائی وهم افزائی جهت ارتقاء توسعه منطقه
    -پیگیری در خواست ها وانعکاس مشکلات تا یافتن راه حل
    _استفاده از فرصت نظارت بر بودجه واعتبارات و سرانه ی پروژه ها  ودستگاهها ی دولتی وعمومی و... آگاهی دارید استدعا دارم بفرمائید  دراین امورچقدر مطالبات قانونی و مردمی را دنبال نموده اید؟
 در مقطعی از سال جاری اشاره داشته اید که با فرماندار شهرستان کنگان در خصوص "نیازسنجی" در تعامل هستیم ایا به اولویت حال حاضر در پرسشگری شهروندان اشراف دارید ودراین راستا چه اقدامی نموده اید؟

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


سخن آخر اینکه تاینجای کار بنظر می رسد نه تنها برای شکستن رکورد دوره نمایندگی ادوار گذشته جنوب استان راه حلی نیندیشیده اید بلکه حتی برای قدم پیش نیاز آن مهم یعنی شکستن رکورد کارایی و عملکرد ایشان نیز به راه حل ملموسی دست نیافته اید !

,
,

 

,

عبدالمجید اورا

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه