اخبار داغ

مدیر کمیته امداد شهرستان سرپلذهاب :

ایجاد بیش از ۲ هزار طرح اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سرپلذهاب

ایجاد بیش از ۲ هزار طرح اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سرپلذهاب
مدیرکمیته امداد شهرستان سرپلذهاب گفت: اجرای طرح‌ های اشتغال ‌زایی راهی برای خودکفا ساختن خانواده های تحت حمایت کمیته امداد است که دراین راستا بیش از 2هزار و 500 شغل درشهرستان ایجادشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حیدر بهرامی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: نهاد حمایتی کمیته امداد با الهام از تعالیم شرع مقدس همواره سعی بر این دارد که اصولیترین و شایسته ‎ترین خدمات را نسبت به مددجویان مورد حمایت ‌انجام دهد بر همین اساس طرحها و فعالیتهای خودکفایی را در رأس برنامه‎های خود قرار داده‌ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی از ایجاد و بهره برداری 2 هزار 690 طرح اشتغال زایی برای یک هزار  و دو خانوار از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان خبر داد و افزود: کمیته امداد برنامه ‌های متعددی  با هدف ایجاد اشتغال برای مددجویان طرح ‌ریزی کرده وخوشبختانه از ابتدای سال جاری تاکنون 127 خانوار به زمینه خودکفایی رسیدند.

,

 

,

مدیر کمیته امداد شهرستان به محل تامین اعتبار تخصیص یافته طرح های اشتغالزایی اشاره کرد و گفت: این میزان هزینه از صندوق اشتغالزایی کمیته امداد، تسهیلات بانکی موضوع تبصره 26 قانون بودجه و اعتبارات تخصیص یافته از سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه جهت اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد تامین شده است.

,

 

,

بهرامی خاطرنشان شد: اجرای طرح‌ های اشتغال ‌زایی راهی برای خودکفا ساختن خانواده های تحت حمایت این نهاد بوده و نظام اسلامی همواره می‌ کوشد تا با ایجاد اشتغال، از شمار افراد تحت حمایت کمیته امداد بکاهد.

,

 

,

شهرستان سرپلذهاب درغرب استان کرمانشاه دارای جمعیتی بالغ بر 90 هزار نفرجمعیت می باشد که تعداد 3 هزار و 400 خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه