اخبار داغ

فرماندار سیرجان:

اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی با اشتغالزایی ۳ هزار نفر در سیرجان

اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی با اشتغالزایی ۳ هزار نفر در سیرجان
فرماندار سیرجان در جلسه شورای اداری شهرستان گفت:طرح مثلث توسعه جهت استفاده از توان کلیه نیروهای تاثیر گذار در امر سرمایه گذاری مطرح شده و بر اساس آن ۲۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۳ هزار نفر به اجرا در آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از “سیرجان خبر” جلسه شورای اداری شهرستان با حضور مهندس پیروز بخت رییس سازمان ملی استاندارد ایران، مهندس فتوت معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استانداری کرمان، دکتر بیگ زاده مدیرکل استاندارد استان کرمان و اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, “سیرجان خبر” ,

فرماندار سیرجان با اشاره به این که شهرستان سیرجان شهر دلاور مردان دفاع مقدس، شهر علم و ادب و فرهنگ و جزو شهرهای مهم و ویژه کشوری است گفت: خوشبختانه در این شهرستان اقدامات بسیار خوبی صورت پذیرفته است که حاصل مدیریت جهادی مسئولین و تلاش مستمر می باشد.

,

مکی آبادی افزود: طرح مثلث توسعه جهت استفاده از توان کلیه نیروهای تاثیر گذار در امر سرمایه گذاری مطرح شده و بر اساس آن ۲۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۳ هزار نفر به اجرا در آمده است.

,

وی از آمادگی این شهر برای پایلوت استاندارد پسته خبر داد و گفت: ما در بخش استاندارد سازی پسته حاضریم بعنوان پایلوت کشوری مطرح شویم چرا که بخش زیادی از پسته استان در سیرجان تولید می شود و همچنین برای تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه های استان با حضور مجتمع گل گهر اعلام آمادگی می کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه