اخبار داغ

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد بیرجند:

پذیرش ۵۰۰ دانشجوی جدیدالورود برای ترم بهمن در دانشگاه آزاد بیرجند

پذیرش ۵۰۰  دانشجوی جدیدالورود برای ترم بهمن در دانشگاه آزاد بیرجند
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد بیرجند گفت: در تمامی مقاطع تحصیلی اعم از کاردانی، کارشناسی، ارشد و دکتری 500 دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه آزاد بیرجند در نیمسال دوم ثبتنام کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین حکیم پور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد بیرجند در گفتگو با خبرنگار دانشجو پرس از پذیرش دانشجویان جدیدالورود در ترم بهمن خبر داد و گفت: در تمامی مقاطع تحصیلی اعم از کاردانی، کارشناسی، ارشد و دکتری 500 دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه آزاد بیرجند در نیمسال دوم ثبتنام کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجو پرس ,

 

,

وی با اشاره به توسعه ی دوره های تحصیلات تکمیلی و نقش مثبت و سازنده ی این دوره ها در رشد و شکوفایی و توسعه ی استان گفت: در مهرماه امسال 1186 دانشجو و در بهمن ماه سال جاری نزدیک به 280 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی ثبت نام نموده اند.

,

 

,

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد بیرجند از برگزاری آزمون یکپارچه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و اظهار داشت:  آزمون دکتری تخصصی «Ph.D» نیمه متمرکز سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه های دولتی ششم اسفند ماه سال جاری در دانشگاه بیرجند برگزار می شود.

,

 

,

حکیم پور در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در سال 95-94 به یکی از قطب های تحصیلات تکمیلی کشور تبدیل شد گفت: از تعداد قریب به 2500 نفر دانشجوی جدیدالورود سال 95 دانشگاه آزاد اسلامی 135 نفر دانشجوی دکتری در نیمسال اول و 55 نفر در نیمسال دوم بوده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه