اخبار داغ

بر اساس آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت آذربایجان؛

افزایش تعداد مصرف‌کنندگان مواد مخدر در جمهوری آذربایجان/ سن اعتیاد کاهش یافت

افزایش تعداد مصرف‌کنندگان مواد مخدر در جمهوری آذربایجان/ سن اعتیاد کاهش یافت
افزایش بیکاری و کاهش امید به زندگی سیر صعودی مصرف مواد مخدر در جمهوری آذربایجان را رقم زده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، طبق آمار وزارت بهداشت جمهوری آذربایجان از سال 2010 تا 2016  تعداد مصرف کنندگان مواد مخدر در این کشور از 25 هزار و 489 نفر به 29 هزار و 488 تن رسیده که آمار ارائه شده فوق نشان دهنده سیر صعودی مصرف کنندگان در بین این سال‌ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

تنها در سال 2016 ، 2هزار و 142 نفر برای اولین بار در لیست وزارت بهداشت این کشور به عنوان مصرف کننده مواد مخدر جای گرفته‌اند و تعداد مصرف کنندگان ثبت شده در سال 2015 نیز برابر با 2 هزار و 17 نفر می‌باشد.

,

به طور کلی بیشترین تعداد مصرف کنندگان مواد مخدر بین سنین 25 تا 45 سال بوده‌اند، طبق آخرین معلومات ارائه شده تعداد 1 هزار و 447 نفر از مصرف کنندگان بین 18 الی 24 سال بوده‌اند که نشان از پایین آمدن سن مصرف مواد در این کشور دارد.

,

تا سال 2014 هیچ مصرف کننده‌ای پایین تر از 18 سال ثبت نشده است اما در آمار ثبت شده سال 2016 تعداد 5 نفر پایین‌تر از 18 سال به ثبت رسیده است که این موضوع نیز پایین آمدن سن مصرف در آین جامعه را آشکار می‌کند.

,

گفتنی است که افزایش تعداد مصرف کنندگان و پایین آمدن سن مصرف کنندگان مواد مخدر در یک جامعه خبر از مشکلات عدیده‌ای در جامعه می‌دهد که بیکاری و کاهش امید به زندگی از جمله این مشکلات می‌باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه