اخبار داغ

رییس فدراسیون صنایع غذایی ایران:

ضایعات تولیدات کشاورزی به ۳۳ درصد می رسد/قاچاق باعث نابودی صنایع غذایی ما می شود

ضایعات تولیدات کشاورزی به ۳۳ درصد می رسد/قاچاق باعث نابودی صنایع غذایی ما می شود
رئیس فدراسیون صنایع غذایی ایران با بیان این مطلب که ضایعات 33 درصدی تولیدات کشاورزی را در کشور شاهد هستیم افزود: حدود 33 درصد تولیدات کشاورزی کشور در سال، قبل از مصرف، ضایعات می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "محسن نقاش" رئیس فدراسیون صنایع غذایی ایران در سومین همایش ملی دستاوردهای نوین در علوم کشاورزی و صنایع تبدیلی که در شهرستان آزادشهر در شرق گلستان برگزار شد، گفت: یکی از معضلات مهم صنایع غذایی کشور پدیده قاچاق است که باعث نابودی صنایع غذایی ما میشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی با بیان این مطلب که ضایعات 33 درصدی تولیدات کشاورزی در کشور را شاهد هستیم، اظهار کرد: حدود 33 درصد تولیدات کشاورزی کشور در سال، قبل از مصرف، ضایعات می شود.

,

"نقاش" تصریح کرد: نبود سردخانه و انبار استاندارد برای نگهداری، نبود صنایع تبدیلی و یا ناهماهنگی تولیدات کشاورزی با نیاز صنایع تبدیلی موجود و تخصصی نبودن کشاورزی از علت های این حجم ضایعات است.

,

رییس فدراسیون صنایع غذایی ایران در خصوص راهکار های کاهش این میزان ضایعات در بخش کشاورزی، خاطر نشان کرد: ایجاد مشوق ها و ارتباط و هماهنگی بیشتر بخش های کشاورزی و صنعت، از راه های کاهش ضایعات دانست.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه