اخبار داغ

با حضور ۱۴۰ فعال قرآنی خواهر؛

آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در رشتخوار برگزار شد

آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در رشتخوار برگزار شد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشتخوار گفت: 140 فعال قرانی خواهر از سرتاسر شهرستان رشتخوار در آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم این شهرستان شرکت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، علی حدادی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشتخوار صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با برگزاری و اعلام نتایج مسابقات قرانی طرح تربیت حافظان قران کریم در سطح این شهرستان گفت: 140 فعال قرانی خواهر از سرتاسر شهرستان در آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم شرکت کردند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز,
,

وی در ادامه اظهار داشت: این آزمون در دو شهر رشتخوار و جنگل و 4 روستای پرجمعیت این  شهرستان شامل سنگان، باسفر، محمدآباد، احمدآباد آستانه برگزار شد.
 

,
,

وی در ادامه در رابطه به کسانی که نمره قبولی در این آزمون را کسب می‌کنند گفت: کسانی که نمره قبولی در این آزمون را به‌صورت کتبی و شفاهی کسب نمایند گواهی طرح حفظ از سوی اداره کل اوقاف صادر می‌گردد.
 

,
,

وی یادآور شد: هدف از اجرای مسابقات طرح تربیت حافظان قرآن کریم از سوی اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ تا ۱۵ میلیون حافظ قرآن کریم خواهد بود.
 

,
,

وی برگزاری این مسابقات را شامل حفظ ترتیبی و حفظ موضوعی عنوان کرد و تصریح کرد: طرح تربیت حافظان قرآن کریم در رشته‌های (حفظ جزء ۳۰)، (حفظ جزءهای 1 و 2 و جزء 30) و (حفظ جزء 1 و ۳۰) قرآن کریم را شامل می‌شود.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه