اخبار داغ

معاون وزیر آموزش و پرورش در یاسوج:

34 هزار کلاس درس در کشور به بهره برداری رسید

34 هزار کلاس درس در کشور به بهره برداری رسید
معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: 34 هزار کلاس درس در دولت تدبیر و امید در کشور به مساحت 5 میلیون مترمربع در آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از باشت نیوز، محمدتقی نظرپور عصر امروز در بازدید از برخی از مدارس شهرستان باشت گفت: در چارچوب فعالیت دولت تدبیر و امید 6241 پروژه با 34 هزار کلاس درس به مساحت 5 میلیون مترمربع در آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باشت نیوز,

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: بناهای مقاوم با معماری بومی و فضای آموزشی مناسب در ایجاد نشاط و افزایش کیفیت آموزشی تاثیر زیاد داشته و ماندگاری بالایی خواهد داشت.

,

وی با اشاره به نوسازی و مقاومسازی 48 درصد مدارس و فضاهای آموزشی در کشور گفت: مقاومسازی ساختمانها و تکمیل طرحهای نیمه تمام مهمترین اولویت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس است لذا موضوع تجهیز در اولویت بعدی قرار دارد.

,

نظرپور در ادامه به روند مستمر در بازدید از پروژه های در دست اجرای آموزش و پرورش در مناطق مختلف کشور اشاره و تصریح کرد: مسئولان آموزش و پرورش باید در حین اجرای پروژه ها به طور مستمر بازدید و روند کار را بررسی کنند تا با توجه به نظارت بر پروژه ها در آینده با مشکل مواجه نشوند.

,

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش افزود: مسئولان باید به فضاهای سبز موجود در مدارس توجه ویژه ای داشته باشند زیرا اینگونه فضاها تأثیر بسزایی در روند پیشرفت آموزشی آنها ایجاد خواهد کرد.

,

سید مسعود حسینی فرماندار باشت نیز در بازدید از مدرسه الزهرای شهر باشت گفت: مدرسه 6 کلاسه الزهرا باشت در 2 طبقه در حال ساخت است.

,

وی  افزود: این طرح هم اکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل نیز به 12 میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز دارد.

,

فرماندار باشت بیان کرد: تاکنون 600 میلیون ریال برای ساخت این فضای آموزشی هزینه شده است.

,

حسینی در ادامه با خطاب به معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس باشت جزء اولین مدارس استان هستند که برخی از آنها هم اکنون قدیمی و فرسوده شده اند که امیدواریم حضور شما یک حضور سبز باشد و دستوری اتخاذ فرمایید تا این مدارس قدیمی نو و تجهیز گردند.

,

وی افزود: ساخت باشگاه فرهنگی یکی دیگر از مطالبات ما از شماست و انشالله این مورد نیز در دستور کار شما قرار گیرد.

,

 

,

 

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه