اخبار داغ

دادستان کل کشور در گرگان:

افراد دو تابعیتی در مناصب دولتی بیش از ۱۰ نفر هستند/ اسامی دو تابعیتی ها در اختیار اطلاعات است

افراد دو تابعیتی در مناصب دولتی بیش از ۱۰ نفر هستند/ اسامی دو تابعیتی ها در اختیار اطلاعات است
دادستان کل کشور با بیان این مطلب که فهرست افراد دو تابعیتی شاغل در مراکز و مناصب دولتی را در اختیار وزارت اطلاعات قرار دادیم گفت: این فهرست رو دوشنبه همین هفته در اختیار وزارت اطلاعات قرار دادیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ حجت الاسلام "محمد جعفر منتظری" دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران در خصوص این خبر گفت: صبح دوشنبه همین هفته فهرست اسامی افراد دوتابعیتی را به وزارت اطلاعات فرستادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی تعداد این افراد را بیش از 10 نفر اعلام کرد و افزود: یکی از منابع معتبر، فهرستی از اسامی دو تابعیتی را در اختیار ما قرار داده و افرادی را معرفی کرده بود که من در سخنانی از دولت خواستم با اینها برخورد کند.

,

دادستان کل کشور تصریح کرد: وزیر محترم اطلاعات اعلام کرده بودند که فهرستی به ما نرسیده است که به دنبال آن، فهرست را دوشنبه صبح برای وزارت اطلاعات در قالب نامه طبقه بندی شده فرستادیم و امیدواریم بررسی دقیق کنند و اگر مستنداتی هم می خواهند اعلام کنند تا در اختیارشان بگذاریم که بصورت قانونی با آنها برخورد شود.

,

"حجت السلام منتظری" با اعلام اینکه آن منبع معتبر تاکید کرده که اسامی مستند و معتبر است، لکن خودم اسناد را ندیده ام افزود: موسسات و مراکزی که این افراد در آن شاغل هستند در آن فهرست مشخص و اعلام شده که در مراکز و مناصب دولتی هستند و بهرحال این وزارت اطلاعات است که باید بررسی کند.

,

وی با تاکید بر اینکه اشتغال دوتابعیتی ها طبق قانون در مراکز اجرایی و دولتی ممنوع است گفت: امیدواریم وزارت اطلاعات این موارد را به خوبی بررسی کند چون بهرحال دو تابعیتی ها معمولا موضوع را کتمان می کنند و آن را افشا نمی کنند و این دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی هستند که باید آن را بررسی کنند.

,

لازم به ذکر است، دادستان کل کشور برای حضور در همایش ملی حقوق سبز به استان گلستان سفر کرده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه