اخبار داغ

در بازدید مدیرعامل سایپا از شهرک صنعتی گلپایگان عنوان شد؛

پیش بینی تولید ۶۰۰هزار خودرو در سال ۹۶/ زمینه اشتغال جوانان برای جلوگیری از مهاجرت باید ایجاد شود

پیش بینی تولید ۶۰۰هزار خودرو در سال ۹۶/ زمینه اشتغال جوانان برای جلوگیری از مهاجرت باید ایجاد شود
جمالی تشریح کرد: گام بعدی توسعه محصولات جدید در این گروه خودرویی است که با ارایه برنامه هر سال یک محصول جدید با دو مگا پلاکتور طراحی و بر اساس آن یک محصول جدید عرضه خواهدشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار عالمان، مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا گفت: این شرکت با اافزایش 57 درصدی ظرفیت تولید در یک  سال اخیر به تولید 600 هزار خودرو می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار عالمان,

مهدی جمالی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران و درحاشیه بازدید از شهرک‌های صنعتی گلپایگان با اشاره به اینکه تولید شرکت خودرو سازی سایپا در سال گذشته 370 هزار خودرو بوده است ،اذعان کرد: شرکت‌های قطعه‌سازی خودروی گلپایگان سال گدشته در حد تعطیلی یا گاهی با 20 درصد ظرفیت تولید به فعالیت مشغول بودند

,

وی  ادامه داد: ظرفیت تولید در شرکت‌های قطعه‌سازی شهرستان با پیگیری مسوولان شهرستان با جذب سرمایه‌گذار 100 درصد افزایش یافته است.

,

مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا با اشاره به رشد 60 درصدی افزایش در تولید خودرو و قطعه سازی در کل مجموعه  بیان کرد: ظرفیت نیروی انسانی متخصص فعال در بخش صنعت خودروسازی شهرستان گلپایگان بستر مناسبی برای رشد و توسعه خودروسازی است که  آینده خوب صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی شهرستان را نوید می دهد.

,

جمالی در زمینه مشارکت‌های خارجی در این شرکت تشریح کرد: سایپای کاشان برای نخستین بار در تاریخ کشوربا یک شرکت خارجی 50 درصد شریک می شود و آن شرکت متعهد شده است که 30 درصد محصولات این شرکت داخلی را به خارج از کشورصادر‌کند.

,

وی این یک اقدام بزرگ و تدبیری برای آینده کشوردانست و نتیجه گرفت: سیاست‌گذاری‌های خوبی در زمینه جذب مشارکت های خارجی در کشور و این صنعت صورت گرفته است.

,

مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا با یاد آوری اینکه اصلی‌ترین وظیفه هر دولتی سیاست‌ گذاری برای توسعه اقتصادی کشور است خاطر نشان کرد: حمایت وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان بورس بر اساس سیاست‌گذاری  وزارت صنعت، معدن و تجارت  سبب ایجاد فضای رشد مناسب در تولید کشورشد.

,

جمالی  فعالیت شرکت‌های خودروسازی سایپا را هم سو با استراتژی و سیاست‌های کلی نظام در خصوص اقتصاد مقاومتی دانست و آن را یک استراتژی بلند مدت ذکر کرد و گفت: گام بعدی توسعه محصولات جدید  در این گروه خودرویی است که با ارایه برنامه به صورت اینکه هر سال یک محصول جدید با دو مگا پلاکتور طراحی و بر اساس آن یک محصول جدید عرضه خواهیم کرد.

,

مدیرعامل سایپا با اشاره به اینکه  در سال جاری حداقل یک محصول داخلی به بازار عرضه می شود بیان کرد: محصول پلیت فرم 30X 200 بر اساس مدل 212 تا اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده وارد بازار خواهد شد.

,

جمالی  با بیان اینکه همواره تمام استانداردهای ملی لازم در صنعت خودروسازی رعایت می شود، یادآور شد: این شرکت 52 استاندارد ملی را به صورت کامل رعایت می کند وبه  رعایت استانداردهای 83 گانه در سال97 برای تولید خودرو متعهد شده است.

,

وی در خصوص مجموعه خودروسازی سایپای گلپایگان گفت : امکان توسعه و استفاده بهینه از ظرفیت‌های مجموعه خودروسازی و قطعه‌سازی شهرستان پس از طراحی برای افزایش تولید میسر شده است.

,

مدیرعامل سایپا در پایان به برنامه توسعه کشور اشاره و از رشد، توسعه و ارتقای شرکت‌های صنعتی و سایپای شهرستان را با تلاش  بخش خصوصی و زیرمجموعه مگاموتورخبر داد.

,

زمینه اشتغال جوانان برای جلوگیری از مهاجرت باید ایجاد شود

,

امام جمعه گلپایگان در حاشیه بازدید مدیر عامل سایپا از صنایع شهرستان گفت : زمینه اشتغال جوانان برای جلوگیری از مهاجرت آنها از شهرستان باید صورت بگیرد که حضور این مدیر صنعتی در شهرستان امید آفرین است.

,

حجت الاسلام والمسلمین  محمد رضا اسماعیلی ادامه داد: افزایش ظرفیت تولید و رونق مجدد اشتغال به خصوص برای جوانان را در این بازدید مشاهده شد.

,

وی مسوولان شهرستان را به استفاده از فرصت استقبال سرمایه گذاران برای بهره برداری از توانمدی ها در گلپایگان فراخواند و عنوان کرد: جوانان همواره در راهپیمایی 22 بهمن و عرصه‌های سیاسی کشور حضوری گسترده دارند و با فراهم کردن زمینه های رفاه و اشتغال آنها قدر دان این تلاش و حضور باشیم

,

خط تولید بهینه سازی شود

,

فرماندار گلپایگان با اشاره به اینکه در حال حاضر پنج هزار کارگر در شرکت‌های صنعتی سایپا و شرکت‌های لبنی شهرستان مشغول به فعالیت هستند گفت: رونق شرکت‌های صنعتی در شهرستان سبب مهار بیکاری در شهرستان می‌شود و امکان اشتغال‌زایی برای شهرستان‌های همجوار فراهم خواهد شد.

,

حسین فراست به سابقه ی 20 ساله صنعت در شهرستان اشاره و تبیین کرد: صنعت شهرستان برای رقابت با برندهای جهانی باید در بهینه‌سازی خط تولید تلاش کند و برای ایجاد این آمادگی به یاری مدیران صنعت خودروسازی کشور نیازدارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه