اخبار داغ

حمید رسایی:

خاطره گویی های مطهری اعتبار و وجاهت ندارد/ کسی که ادعا می کند دلیل بیاورد

خاطره گویی های مطهری اعتبار و وجاهت ندارد/ کسی که ادعا می کند دلیل بیاورد
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادعای علی مطهری که گفته است درسال 84 مرحوم هاشمی از سپاه به خاطر بحث انتخابات شکایت کرده اما ایشان نخواسته این موضوع را علنی کند، گفت: طبق قائده عقلی وشرعی کسی که ادعا می‌کند باید دلیل بیاورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رسایی در گفتگو با صبح توس با اشاره به ادعای علی مطهری که گفته است درسال ۸۴ مرحوم هاشمی از سپاه به خاطر بحث انتخابات شکایت کرده و ۱۱۰ نفر از پاسداران در این باره محکوم شده‌انداما مرحوم هاشمی نخواسته این موضوع را علنی کند، اظهار کرد: کسی که حرفی را مطرح می‌کند طبق قائده عقلی و شرعی (البینه علی المدعی) کسی که ادعا می‌کند دلیل بیاورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اخیرا از طرف آقایان مطهری و غلامعلی رجایی دیده شده خاطراتی را به نقل از آقای هاشمی رفسنجانی بیان می‌کنند در صورتیکه این آقایان خاطره گو خیلی از اعتبار و وجاهت برخوردار نیستند.

,

 

,

وی تصریح کرد: این خاطره‌ها بعضا مرغ پخته را به خنده می اندازد چرا که  این خاطرات خیلی جنبه  اعتبار ندارد که ما بخواهیم به آنان بها یا در مورد چنین خاطراتی موضوع گیری داشته باشیم.

,

 

,

رسایی افزود: نقل قول اخیر آقای مطهری خاطراتی نیستند که با واقعیت های بیرونی قابل تطبیق داده شود؛ مطهری ادعا میکند ۱۰۰ نفر حکم صادر شده خیلی هم مهم نیست ماروی اینا بایستیم وحرف بزنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه