اخبار داغ

رئیس کتابخانه شهید مطهری فامنین:

تجهیزکتابخانه های فامنین به کتاب های جدید برای جذب مخاطبان بیشتر

تجهیزکتابخانه های فامنین به کتاب های جدید برای جذب مخاطبان بیشتر
رئیس اداره ی کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین گفت: فعالیت های متعددی در زمینه های فرهنگی، آموزشی، تفریحی، اداری و فنی در طول سال در کتابخانه شهید مطهری و دیگر کتابخانه های شهرستان، انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله رسولی در گفتگو با خبرنگار آوای فامنین با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در طول سال و مناسبت های مذهبی و انقلابی، اظهار کرد: اداره کتابخانه های عمومی شهرستان، فعالیت های متنوعی در زمینه های فرهنگی، آموزشی و فنی انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای فامنین,

 

,

وی افزود: در اکثر مناسبت های مذهبی و انقلابی سالن کتابخانه در اختیار دستگاه هایی که برنامه دارند قرار می گیرد و مراسم های مختلفی با شرکت حداکثری مردم اجرا می شود و به نوعی در پر کردن اوقات فراغت مناسب برای جوانان برنامه هایی فراهم می شود.

,

 

,

رئیس اداره کتابخانه شهید مطهری ادامه داد: فعالیت های فرهنگی کتابخانه، در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه بوده و برای ارتقاء سطح علمی جوانان برنامه ریزی می کند و با تهیه ی کتاب های جدید و مفید و پرمحتوا سعی دارد مخاطبان بیشتری را جذب نماید.

,

 

,

رسولی با اشاره به برگزاری مراسم های آیین تجلیل و تکریم از کتابدار و کتابخوان خاطر نشان کرد: چندین دوره برنامه های کتابخوانی در سالن مطالعه برگزار شده است و اعضای فعال با انتخاب و مطالعه کتاب مورد علاقه خود، خلاصه ای از آن کتاب را مطرح نموده و مورد نقد و بررسی افراد حاضر قرار می گیرد.

,

 

,

وی با اشاره به تدابیر و راهکارهای افزایش سرانه مطالعه کشور اذعان کرد: با تهیه قفسه ای مختص نویسندگان و مولفین بومی شهرستان و رونمایی از آثار ایشان راهی موثر برای شناساندن کتاب ها و فعالیت های مردم و افراد فرهیخته و هنرمند شهرستان است که با استقبال خوبی همراه بوده و بیش از 30 اثر در این قفسه قرار گرفته است.

,

 

,

رسولی با اشاره به بروز بودن و تجهیز کتابخانه به آثار جدید گفت: کتاب های معرفی شده و پرمخاطب، را در قفسه ای مجزا به نمایش گذاشته و این آثار به مراجعین معرفی می شود.

,

 

,

وی در پایان از دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی خواست تا با ارسال برنامه های فرهنگی در حوزه ی کتاب، بصورت کلی برای طرح در جلسات هماهنگی سال 96 و انعقاد و تمدید تفاهم نامه های همکاری برای هم افزایی در سال جدید را در نظر بگیریم و منتظر نظرات ایشان هستیم.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه