اخبار داغ

معاون شهردار رودبار:

توسعه پارکهای محله ای در رودبار/ استفاده از ظرفیت مردمی برای توسعه رودبار

توسعه پارکهای محله ای در رودبار/ استفاده از ظرفیت مردمی برای توسعه رودبار
معاون شهردار رودبار، توسعه پارک محله های این شهر را یکی دیگر از برنامه های شهرداری برای احیا و باز آفرینی مراکز محله ای عنوان کرد و گفت: احداث پارک محله دوگاهه و پارک۴ هکتاری کلشتر از جمله این پروژه هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، گلپور رحیمی اظهار کرد: شهرداری رودبار در اجرای پروژه های مشارکتی، جذب سرمایه های خرد وکلان ومشارکت های مردمی و استفاده از روش های متنوع و جدید تامین مالی نقش قابل توجهی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون خبر, زیتون خبر,

وی با بیان اینکه عمده تلاش شهرداری در امر کیفی، فنی و علمی نوسازی عمران شهری است، ادامه داد: اجرا شدن این پروژه ها به تبعیت از رویکرد اصلی شهرداری رودبار مبنی بر تغییر رویکرد از کمی به کیفی و همچنین کاهش تصدی گری، اعتماد و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در رسیدگی به امور شهری به خصوص احیای بافت فرسوده می باشد.

,

معاون عمرانی شهرداری رودبار، گفت: کارهای عمرانی صورت گرفته در سطح شهر قابل دفاع است و امیدواریم با اجرای تمهیدات و تدابیر شهردار و همچنین افزایش مشارکت‌های مردمی، به توفیقات بیشتری برسیم.

,

رحیمی همچنین به بحث توجه ویژه به درآمدهای پایدار شهرداری رودبار اشاره کرد و افزود: باید به سمت ایجاد درآمدهای پایدار شهری حرکت کنیم.

,

به گفته وی گردشگری، ورزش و سلامت، احیای هویت تاریخی شهر رودبار و پروژه های زیر بنایی و زیر ساختی چهار محور مهمی است که شهرداری رودبار در این راستا برای اجرای هرچه بهتر آن ها تلاش می کند.

,

معاون شهرداری رودبار، توسعه پارک محله های  این شهر را یکی دیگر از برنامه های شهرداری برای احیا و باز آفرینی مراکز محله ای عنوان کرد و گفت: احداث پارک محله دوگاهه و پارک۴ هکتاری کلشتر از جمله این پروژه هاست.

,

رحیمی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت های موجود می توان با سرمایه گذاری و توسعه آنها، فضای سبز شهری را گسترش داد تا با تکمیل این پروژه ها، زیرساخت های فرهنگی و رفاهی شهروندان ارتقا یابد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری تمام توان و تلاش خود را بکار گرفته تا خواسته های به حق شهروندان را که شهری با آسفالت مناسب، مبلمان شهری زیبا و … است به وجود آورد.

,

رحیمی با بیان اینکه خواسته شهرداری جلب اعتماد مردم است، ادامه داد: شهرداری نهادی برخاسته از مردم و برای خدمت به شهروندان است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه