اخبار داغ

پیشکسوت بسیج خواهران سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی:

مردم ما در مقابل مشکلات صبور هستند/ در مقابل کسی که با احکام دین بازی می کند سکوت جایز نیست

مردم ما در مقابل مشکلات صبور هستند/ در مقابل کسی که با احکام دین بازی می کند سکوت جایز نیست
پیشکسوت بسیج خواهران سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم ما در مقابل مشکلات صبور هستند اما اینکه در مقابل کسی که با احکام دین بازی می کند سکوت جایز نیست،گفت: لزوم برخورد قاطعانه با اینگونه سخنان وجود دارد چرا که اگر برخورد درستی صورت نگیرد سعی بر این می کنند تا این دیدگاه های خود را به مرور در جامعه گسترش دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معصومه نادرپور پیشکسوت بسیج خواهران سپاه انصارالرضا(علیه السلام)خراسان جنوبی در گفتگو با زنان شرقی در خصوص اظهارات اخیر استاندار خراسان جنوبی در جمع هنرمندان استان گفت: در مدت ۳۸سال پس از انقلاب کسی جرئت نکرده بود تا در این استان چنین صحبت های وقیحانه ای را مطرح کند و بیان اینگونه صحبت هایی از زبان یک مسئول واقعا وقاحت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان شرقی,

 

,

وی افزود: لزوم برخورد قاطعانه با اینگونه سخنان وجود دارد چرا که اگر برخورد درستی صورت  نگیرد  سعی بر این می کنند تا این دیدگاه های خود را به مرور در جامعه گسترش دهند.  

,

 

,

این بانوی بسیجی ادامه داد: زمانی که مشاور امور بانوان استانداری جمعیت معترضین را به خفاش تشبیه می کند از بقیه چه انتظاری می توان داشت.

,

 

,

نادرپور  با بیان اینکه استاندار با اینگونه سخنان خود را معرفی می کند، گفت: اگر افراد در انقلابی که ۳۸ سال سابقه با شکوه دارد نتوانند جلوی این گونه سخنان را بگیرند باید افسوس خورد.  

,

 

,

وی با تاکید بر اهمیت موضع گیری ها و برخورد با استاندار، افزود: مردم ما باید نشان دهند که در این استان هرج و مرج نیست و برخی گمان نکنند که مردم این استان متوجه اتفاقات نیستند.

,

 

,

پیشکسوت بسیج خواهران سپاه انصارالرضا(علیه السلام) بیان کرد: مردم ما در مقابل مشکلات صبور هستند اما اینکه در مقابل کسی که با احکام دین بازی می کند سکوت جایز نیست.

,

 

,

نادرپور با اشاره به لاپوشانی این موضوع توسط عده ای، گفت: هر فردی قبل از حرف زدن باید سخن خود را ابتدا در دهانش بچرخاند و این مورد برای یک مقام مسئول اهمیت بیشتری دارد تا سخن بیهوده ای نگوید.

,

 

,

وی  با بیان اینکه تغییر و تحولات در استان تنها به دلیل انتخابات است، گفت: هر چه به ایام انتخابات نزدیک تر می شویم اینگونه سخنان برای دل خوش کردن عده ای بیشتر می شود و باید جلوی این سخنان گرفته شود تا مشکلات استان بیشتر نشود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه