اخبار داغ

مدیرکل تعاون استان گلستان:

در خصوص مشکلات مسکن مهر، ما صاحب عزا هستیم

در خصوص مشکلات مسکن مهر، ما صاحب عزا هستیم
مدیرکل تعاون استان گلستان در خصوص مشکلات مسکن مهر گفت: ما در این زمینه صاحب عزا هستیم و هر روز شاهد مراجعه مردم از بابت مشکلات مسکن مهر هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه اترک، سعید مازندرانی، مدیرکل تعاون استان گلستان در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر در شهر فراغی گفت: پرونده مشکلات پیش آمده در موضوع مسکن مهر شهر کلاله هم اکنون در دادگاه کلاله و در شعبه ی 2 در حال پیگیری می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه اترک,

مازندرانی در ابتدای صحبتهایش در پاسخ به خطاب اسمایل نجار که از وی به عنوان صاحب عزا یاد کرد، گفت: بله ما صاحب عزا هستیم چرا که مدام از شهرهای گرگان، کردکوی و ... به ما مراجعه می کنند و از مشکلات مسکن مهر گلایه کرده و در برخی از موارد حتی مردم از مشکلات روی داده ، گریه نیز می کنند.

,

مدیر کل تعاون همچنین گفت: هم اکنون یکی از شرکتهای تعاونی مسکن مهر با بدهکاری 2/4 میلیارد تومانی حتی حکم زندان مدیرعامل نیز صادر شده است.

,

وی در خصوص علت انحلال شرکت تعاونی مسکن مهر قبل از تسویه حساب هم گفت: این شرکت بعد از 6 ماه اقدام به تسویه حساب کرده است ولی نظارت در این مورد دقیق نبوده است.

,

مازندرانی همچنین از دیگر مشکلات مردم ساکن مسکن مهر هم گفت: هنوز سندهای واحدهای مسکن مهر مشکل دارد و باید در این زمینه فکری به حال مردم شود.

,

مسکن مهر مراوه تپه ، یکی از پروژه های مسکن استان گلستان است که هنوز مشکل با شرکت تعاونی و پیمانکاران آن برطرف نشده و بیشتر مردم هنوز سندهای خانه ی خود را تحویل نگرفته اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه