اخبار داغ

فرماندار ابوموسی:

ورزش عامل تاثیرگذار در کاهش ناهنجاری های اجتماعی است

ورزش عامل تاثیرگذار در کاهش ناهنجاری های اجتماعی است
فرماندار ابوموسی با اشاره به نقش و اهمیت ویژه امر ورزش در شادابی و نشاط جامعه؛ افزود: ورزش عامل مهمی در راستای جلوگیری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافذ آنلاین،  مراسم تودیع خوبیار خورشیدی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان ابوموسی و معارفه احمدرضا رضایی ملک سرپرست جدید ورزش و جوانان ابوموسی با حضور محمد سعیدی فرماندار شهرستان، بی نیاز بخشدار مرکزی، رستمی معاون اداری مالی و عامری حراست اداره کل ورزش و جوانان استان در دفتر فرماندار ابوموسی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافذ آنلاین,

محمد سعیدی فرماندار ابوموسی در این مراسم با اشاره به اینکه ورزش نقش مهمی در ارتباط با بخش سلامت دارد؛ گفت: بخش سلامت در هر کشوری از مولفه های توسعه آن کشور است و هر چقدر تندرستی در جامعه در سطح بالایی باشد نشان دهنده توسعه آن جامعه است.

,

فرماندار ابوموسی اظهار کرد: ورزش در کشورهایی همچون ایران که در سال های اخیر مورد تهدید آسیب های اجتماعی فراوانی بوده اند، نقشی کلیدی ایفا می کند چرا که یکی از مولفه های مهم در مقابله با آسیب های اجتماعی و ارتقای سطح شاخص های اجتماعی و تندرستی جامعه؛ ورزش می باشد.

,

سعیدی با اشاره به نقش و اهمیت ویژه امر ورزش در شادابی و نشاط جامعه؛ افزود: ورزش عامل مهمی جهت جلوگیری از آسیب ها و ناهنجاریهای اجتماعی است.

,

در پایان این مراسم از خدمات خوبیار خورشیدی رئیس قبلی قدردانی، و احمدرضا رضایی ملک با حکم غلامعلی دانشور مدیر کل ورزش و جوانان استان بعنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان اوموسی معرفی و منصوب شد.

,

سرپرست جدید ورزش و جوانان ابوموسی نیز در این مراسم با بیان اینکه رفع مشکلات ورزش و تجهیز سالن های ورزشی و توسعه ورزشهای همگانی در اولویت کاری خواهد بود، گفت: امیدواریم بتوانیم با تعامل همه دستگاه های اجرایی و خدماتی ورزش ابوموسی را ارتقاء بخشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه