اخبار داغ

مقام ارشد ضد تروریسم اروپا اذعان کرد

سپاه سازمان تروریستی نیست/ قرار دادن سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی معنایی دارد

سپاه سازمان تروریستی نیست/ قرار دادن سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی معنایی دارد
یکی از مقامات ارشد سازمان امنیت و همکاری اروپا که وظیفه مقابله با افراط‌گرایی خشونت‌آمیز را بر عهده دارد با اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان گروه تروریستی مخالفت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «پیتر نیومن»، از مقام‌های ارشد اروپایی که در سازمان امنیت و همکاری اروپا وظیفه مقابله با افراط‌گرایی خشونت‌آمیز را بر عهده دارد با اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان گروه تروریستی مخالفت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش واشنگتن‌فری‌بیکن، «نیومن» در حساب کاربری‌اش در توئیتر، «مارک فیتزپاتریک» از تحلیلگران ضدایرانی آمریکایی را خطاب قرار داده و به صراحت گفته که با تروریست خطاب کردن ایران مخالف است.

,

فیتزپاتریک نوشته است: «دنیس راس و من در این مورد موافقیم که قرار دادن سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی معنایی دارد. تحریم‌های دیگر همین حالا علیه آنها اعمال می‌شود.»

,

,

, ,

 

,

«نیومن» در پاسخ به این پست فیتزپاتریک نوشته است: «مثل اخوان‌المسلمین، بحث اصلی درباره قرار دادن آنها در فهرست سازمان‌های تروریستی این است که آنها چنین سازمانی (تروریستی) نیستند.»

,

پایگاه واشنگتن‌فری‌بیکن نوشته که نیومن این توئیت را روز سه‌شنبه، یک روز قبل از انتصابش به سمت نماینده ویژه سازمان امنیت و همکاری اروپا در امور مبارزه با افراط‌گرایی نوشته است.

,

او در این سمت وظیفه کمک به سازمان امنیت و همکاری اروپا برای مقابله با تروریسم را بر عهده خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه