اخبار داغ

قصابی دین اینبار با دیش های ماهواره؛

مسئولین شهری زاهدان غافل از تبلیغات خیابانی برای نصب ماهواره/ ماهواره بزرگترین ابزار قبح زدائی از منکرات دینیست

مسئولین شهری زاهدان غافل از تبلیغات خیابانی برای نصب ماهواره/ ماهواره بزرگترین ابزار قبح زدائی از منکرات دینیست
تبلیغات خیابانی و دم دستی برای نصب ماهواره در خیابان های زاهدان چهره مذهبی این کلان شهر را کدر کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سنت نیوز؛ کلان شهر زاهدان، یکی از شهرهای بزرگ مذهبی کشور عزیزمان ایران می باشد که با توده جمعیتی متشکل از شیعه و سنی فضای مذهبی خاصی را به وجود آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سنت نیوز,

تقید برادران تشیع و تسنن به مساجد، نماز و امورات شرعیه به حدی بالاست که انصافا زاهدان را در کنار عناوینی به مثل دارالحفاظ می توان به دار الزهاد نیز تعبیر نمود.

,

مع الاسف در این شهر مذهبی به مثل تمام بلاد مذهبی دیگر عده ای از شیاطین انسان نما در صدد تخریب فضای معنوی زاهدان و ایجاد مفاسد و معزلات اجتماعی برای سود جویی و منفعت طلبی می باشند.

,

سود جویانی که اصلا برایشان مهم نیست که چه بلائی بر سر عقائد و سبک زندگی مردم در می آورند فقط به فکر جیب خود می باشند و در این راستا اینبار نصب ماهواره را ترفند جدید خود برای سود جوئی قرار داده اند.

,

البته معزل اساسی نصابان ماهواره که عمدتا از اقشار کم توان جامعه می باشند نیستند زیرا اکثر آنها از سر ناچاری اینکار را می نمایند اما سوالات اساسی اینجاست که دیش های ماهواره و گیرنده ای آنها آدامس نمی باشند که در جیب جا شوند؟ چرا و چگونه وارد کشور می شوند؟ منافع چه کسانی از واردات ماهواره تامین و مضرات آن برای چه کسانیست؟ مسئولین کجای ماجرا هستند؟

,

 

,

, ,

 

,

واردات بی رویه ماهواره و بد تر از آن تبلیغات علنی برای نصب آن معزلیست که اگر جلوی آن گرفته نشود ریشه های دین و دینداری نه تنها زاهدان بلکه در سراسر جمهوری اسلامی ایران رو به خشکی می رود.

,

ماهواره آفتیست که دین، غیرت و ارزش های انسانی را به جهت کسب منافع و سود برای صاحبان قدرت و ثروت جهانی به باد می دهد.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای خبر /

, انتهای خبر /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه