اخبار داغ

گلایه های مردم روستای دوبرجه از برگزاری کلاس ها در دهیاری/ چرا خبری از تحویل مدرسه جدید نیست

گلایه های مردم روستای دوبرجه از برگزاری کلاس ها در دهیاری/ چرا خبری از تحویل مدرسه جدید نیست
اولیاء دانش آموزان مدرسه روستای «دوبرجه» از برگزاری کلاس ها در دهیاری گلایه دارند و می گویند چرا هنوز خبری از مدرسه جدید که قرار بود مهر ماه تحویل داده شود نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جاجرم، اولیاء دانش آموزان مدرسه روستای «دوبرجه» از برگزاری کلاس ها در دهیاری گلایه دارند و می گویند چرا مدرسه جدید که قرار بود مهر ماه تحویل داده بشود هنوز خبری نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جاجرم،,

مدرسه مهمترین مؤسسه آموزشی است، که بیشتر فعالیتهایش صرف تربیت نسل آینده جامعه می‌شود. مدرسه در توسعه و حفظ و حراست از تمدن گذشتگان و انتقال آن به نسل آینده، سهم بسیار زیادی دارد

,

لذا می‌توان از آن به عنوان یک مرکز اصلی تعلیم و تربیت نام برد، که نقش بسیار مؤثری را در پیشرفت، سربلندی و خوشبختی جامعه ایفا می‌کند. بنابراین باید فضای آموزشی دانش آموزان از استاندارد های لازم برخوردار باشد.

یکی از اهالی روستای دوبرجه، مشکلات مدرسه این روستا را به کانال پایگاه خبری جاجرم ارسال کرد و ما برآن شدیم تا این موضوع را پیگیری کنیم. و گزارشی از آن تهیه کینم.
 

,
,
,
,

, ,

 

,

یکی از اولیا دانش آموزان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جاجرم ابراز داشت: حدود سه سال است که کلاس دانش آموزان در دهیاری روستا برگزار می شود که از وضعیت خوبی برخوردار نیست.

,

وی گفت: به خاطر کمبود جا راهرو دهیاری تبدیل به کلاس شده است. دانش آموزان کلاس کناری باید برای رفتن به حیاط مدرسه به کلاس راهرو و بعد به حیاط بروند.

,

, ,

یکی دیگر از اهالی روستا اظهار کرد: مدرسه قبلی روستا مخروبه اعلام شد و قرار بر این شد تا ساخت مدرسه جدید کلاس ها در دهیاری برگزار شود.

,

وی گفت: مدرسه جدید که در حال ساخت است قرار بود مهر ماه آماده شود ولی تاکنون خبری نشده است.

,

 

,

مدیر آموزش پرورش شهرستان دراین خصوص ابراز داشت: مجری پروژه آموزشگاه شهید عباسپور، اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان شمالی است و آموزش و پرورش شهرستان جاجرم هیچ نقشی در اجرای این پروژه و سایر پروژه ها نداشته و صرفاً  بهره بردار می باشد.

,

, ,

وی اظهار داشت: باتوجه به اینکه ساختمان دوبرجه آماده نبود ما از شورا روستا درخواست کردیم که ساختمان دهیاری را به آموزش و پرورش بدهد.

,

عابدینی گفت:  تماس های بسیار فراوانی را با اداره کل نوسازی و آموزش و پرورش استان خراسان شمالی گرفته ایم و مشکلات را پیگیری کردیم و قول مساعد دادند که بزودی پروژه به بهره برداری برسد.

,

وی ضمن تشکر از پیگیری اهالی محترم روستای دوبرجه ابراز داشت: امیدواریم در آینده بسیار نزدیک شاهد افتتاح این پروژه و رفع مشکل دانش آموزان  باشیم.

,

, ,

, ,

, ,

 

,

پایان خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه