اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تایباد:

طرح نظارتی پایش بازار و خدمات ویژه نوروز 96 در تایباد آغاز شد/شهروندان شکایات خود را با تلفن 124 گزارش دهند

طرح نظارتی پایش بازار و خدمات ویژه نوروز 96 در تایباد آغاز شد/شهروندان شکایات خود را با تلفن 124 گزارش دهند
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تایباد گفت: طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه ایام نوروز سال 1396 از ابتدای اسفندماه جاری در تایباد آغازشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اشرفی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تایباد در گفتگو با تایبادخبر از برنامه‌ریزی لازم جهت اجرای موفقیت‌آمیز طرح ویژه نظارتی نوروز 96 خبر داد و اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی، جهت جلوگیری از هرگونه افزایش غیرمنطقی و خودسرانه کالاها و خدمات و کمبود آن، برنامه مدون بازرسی از ابتدای اسفندماه 95 لغایت پایان فروردین 96 تهیه و با همکاری کلیه نهادهای مرتبط در امور نظارت و بازرسی اجرایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر ,

 

,

شهروندان شکایات خود را با تلفن 124 گزارش دهند

, شهروندان شکایات خود را با تلفن 124 گزارش دهند,

وی افزود: بازرسی و نظارت در بخش کالایی شامل نان، لبنیات، گوشت قرمز و سفید، برنج، شکر، قند، روغن، پوشاک، آجیل و خشکبار، کیف و کفش و ... واحدهای خدماتی شیرینی‌جات، رستوران‌ها ، اغذیه‌فروش‌ها، تالارهای پذیرایی ، تاکسی‌تلفنی‌ها ، تعمیرات ماشین‌آلات، تعویض‌روغنی و آپاراتی و سایر صنوف مرتبط در اولویت کاری این اداره قرار دارد و از شهروندان درخواست کرد شکایات خود را با تلفن 124 ستاد خبری گزارش تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

,

 

,

اشرفی در بخش دیگر گفتگو عنوان کرد: در راستای اجرای مصوبات کارگروه آرد و نان و بررسی عملکرد دکاکین نانوایی؛ به‌اتفاق نمایندگان شبکه بهداشت و درمان، سازمان تعاون روستایی، اتحادیه صنف خبازان و اتاق اصناف از سطح نانوایی‌های شهر تایباد بازدید کردیم.

,

 

,

با یک واحد نانوایی به علت عدم رعایت شاخص‌های بهداشتی برخوردشد
وی افزود: این بازدید عملکرد شش واحد نانوایی شهری به استناد قوانین صنفی و بهداشتی موردبررسی و کارشناسی دقیق قرار گرفت و ضمن اتخاذ تمهیدات لازم، مقرر گردید یک واحد نانوایی به علت عدم رعایت شاخص‌های بهداشتی از سوی دستگاه مربوطه تعیین تکلیف شود.

, با یک واحد نانوایی به علت عدم رعایت شاخص‌های بهداشتی برخوردشد,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه