اخبار داغ

مدیر جهادکشاورزی میناب خبر داد:

برداشت بیش از ۱۵ هزار تن محصول انبه در میناب

برداشت بیش از ۱۵ هزار تن محصول انبه در میناب
مدیر جهادکشاورزی میناب گفت: پیش بینی می شود در سال جاری به مشابه سال گذشته ۱۵ هزار و ۶۲۶ تن محصول انبه در میناب برداشت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمد سالاری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میناب در گفتگو با میناب جنوب گفت: امسال نیز به مشابه سال گذشته، ۱۵ هزار و ۶۲۶ تن محصول انبه از مزارع زیر کشت در شهرستان میناب برداشت خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب ,

 

,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میناب میزان عملکرد برداشت محصول انبه ۱۳ تن در هر هکتار عنوان کرد و افزود: یک هزار و 755 هکتار محصول انبه در این شهرستان زیر کشت قرار داد.

,

 

,

سالاری زمان کاشت درخت انبه را از ابتدای آذرماه لغایت نیمه دوم اسفند ماه و زمان برداشت این محصول را از پایان خرداد ماه تا ابتدای شهریور ماه سال 96 عنوان کرد.

,

 

,

وی میناب را حائز رتبه‌ی نخست استانی در کشت و تولید انبه و خرمای تازه دانست و گفت: این محصولات علاوه بر فروش داخلی به سراسرکشور ارسال می شود.

,

 

,

مدیر جهاد کشاورزی میناب اظهار کرد: از مزیت های تولید محصول خرما در سطح شهرستان میتوان به تازه خوری به صورت رطب، تولید خرما، شیره خرما، سرکه و انواع فراورده های آن اشاره کرد.

,

 

,

به گفته وی میناب ۷۰درصد محصول برداشت‌شده انبه به‌صورت تازه خوری و ۳۰ درصد برای تهیه انواع ترشی به کارخانه های تولید ترشی آنام و کلثوم کاملیا ارسال می‌شود.

,

 

,

دهستان‌های تمبانو، دهوسطی، شهوار، فخرآباد، گلشوار و بازیاری را از عمده نقاط کشت محصول انبه در میناب هستند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه