اخبار داغ

با کسب ۶ مدال رنگارنگ؛

پرستاران همدانی در جشنواره ورزشی پرستاران کشور خوش درخشیدند

پرستاران همدانی در جشنواره ورزشی پرستاران کشور خوش درخشیدند
رئیس نظام پرستاری همدان گفت: کاروان ورزشی نظام پرستاری همدان در هشتمین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی پرستاران کشور برای اولین بار توانست 6 مدال رنگارنگ را کسب کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی زرینی در گفت و گو با خبرنگار "نافع" بیان داشت: کاروان ورزشی نظام پرستاری همدان در هشتمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور به میزبانی استان خوزستان و شهر اهواز شرکت نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی افزود: در این مسابقات 50 هیئت مدیره  از سراسر کشور حضور داشتند.

,

 

,

زرینی تصریح کرد: هشتمین جشنواره فرهنگی، ورزشی پرستاران از یکم اسفند ماه آغاز گردید و امروز با برگزاری مراسم اختتامیه در اهواز پایان خواهد یافت.

,

 

,

وی ادامه داد: در این جشنواره فرهنگی و ورزشی بیش از ۴۴۸ پرستار ورزشکار از سراسر کشور در رشته های فوتسال، والیبال، تیراندازی با کمان، شنا، دارت، شطرنج، دومیدانی و تنیس روی میز در دو بخش مردان و زنان در سالن های ورزشی مختلف اهواز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 

,
,

زرینی ابراز داشت: ورزشکاران همدان در این مسابقات خوش درخشیدند و برای اولین بار توانستند 6 مدال رنگارنگ را کسب کنند.
 

,
,

وی ادامه داد: امسال اولین دوره ای است که ورزشکاران همدان با کسب دو مدال طلا در رشته های تنیس روی میز بانوان و شنا آقایان، دو مدال نقره در رشته شنای خانمها و شنای آقایان و دو مدال برنز در رشته دارت و شطرنج توانستند مقام چهارم را کسب کنند.

,

 

,

رئیس نظام پرستاری همدان افزود: در این دوره آبادان اول، اراک دوم و بندرعباس سوم شد و شهرهای اصفهان، شیراز، اهواز (میزبان)، تهران،  تبریز، لرستان، سنندج و مشهد بعد از همدان قرار گرفتند.

,

 

,

اسامی مدال آوران این دوره از مسابقات به شرح زیر می باشد:
 

,
,

عادل حسینی  از هیئت مدیره همدان مدال طلای شنا را کسب کرد.

,

خانم پریسا فرشچی مدال طلای تنیس روی میز را به خود اختصاص داد.

,

آقای افشین تدریسی از هیئت همدان مدال نقره شنا را بدست آورد.

,

خانم فائزه باقری از هیئت مدیره نظام پرستاری همدان مدال نقره شنا را کسب نمود و در همین دسته خانم سمیه قمری با اختلاف 1 ثانیه در رتبه چهارم قرار گرفت.

,

آقای محمود تهراندوست مدال برنز شطرنج را کسب کرد.

,

آقای محمدرضا سطوتی از هیئت مدیره نظام پرستاری همدان شاغل درمرکز فوریت های پزشکی و بیمارستان بوعلی مدال برنز دارت را از آن خود کرد.

,














,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,

 

,

انتهای پیام/

 

,
,
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه