اخبار داغ

حل بحران قطعی آب و برق خوزستان با اقدام جهادی بسیج

حل بحران قطعی آب و برق خوزستان با اقدام جهادی بسیج
حل بحران قطعی آب و برق خوزستان با اقدام جهادی بسیج حوزه مقاومت بسیج شهید عباسپور صنعت آب و برق خوزستان در راستای کمک رسانی به مردم و حل بحران بوجود آمده در روزهای اخیر در زمینه آب و برق با حضور در ستاد بحران صنعت آب و برق و با حضور وزیر محترم نیرو ورود جدی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازاهوازنوین، حوزه مقاومت بسیج شهید عباسپور صنعت آب و برق خوزستان در راستای کمک رسانی به مردم و حل مشکل بحران بوجود آمده در روزهای اخیر در زمینه آب و برق با حضور در ستاد بحران صنعت آب و برق و با حضور وزیر محترم نیرو در عرصه حل مشکل اساسی حال حاضرکلانشهر اهواز که بحث شبکه توزیع برق هست ورود جدی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهوازنوین,

با هماهنگی سردار شاهوار حدود۳۰۰ نفر از بسیجیان صنعت آب و برق در این برنامه درحال خدمت هستند و ۱۲خودرو مکانیزه آتش نشانی و تانکر و آب پاش های جنگ نوین از قرارگاه کربلا واستان لرستان و ارتش خوزستان درخواست شده است و از روز پنجشنبه وارد عملیات طرح ضربتی شستشو کرد .

,

همچنین اسکان ۵۰۰ نفراز اپراتورهای اعزامی از استان های دیگرکه با دستور وزیر جهت کمک رسانی به خوزستان آمده اند در اردوگاه های راهیان نور استان اسکان یافتند.

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه