اخبار داغ

رئیس اداره تامین اجتماعی آران و بیدگل:

پوشش بیمه‌ای ۷۰ درصدی جمعیت آران و بیدگل/ ضریب نفوذ بیمه شهرستان بالاتر از میانگین کشور است

پوشش بیمه‌ای ۷۰ درصدی جمعیت آران و بیدگل/ ضریب نفوذ بیمه شهرستان بالاتر از میانگین کشور است
سعیدرضا یاسمیان گفت: حدود ۷۳ هزار نفر در شهرستان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند که نزدیک به ۷۰ درصد جمعیت آران و بیدگل را تشکیل می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خطب شکن، رئیس اداره تأمین اجتماعی آران و بیدگل رسالت تامین اجتماعی را خدمت شایسته به بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان برشمرد و اظهار کرد: در آران و بیدگل ۲۴ هزار بیمه شده اصلی و ۱۶ هزار نفر در کارگاه های بزرگ و کوچک شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,
سعیدرضا یاسمیان بیشترین آمار اشتغال بیمه شدگان اصلی شهرستان را از شهرک های صنعتی عنوان کرد و گفت: ضریب نفوذ بیمه در شهرستان آران و بیدگل نسبت به میانگین استان و کل کشور بسیار بالاتر است.
 
,
,
وی با اشاره به تعداد ۴ هزار نفری مستمری بگیران تامین اجتماعی در آران و بیدگل تصریح کرد: در مجموع ماهانه ۴۵ میلیارد ریال حقوق به مستمری بگیران تامین اجتماعی پرداخت می شود.
 
,
,
یاسمیان استفاده از مستمری از کارافتادگی، مستمری بازنشستگی و مستمری بازماندگان را از خدمات دیگر تامین اجتماعی برای مستمری بگیران دانست و خاطر نشان کرد: حدود ۷۳ هزار نفر در شهرستان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند که نزدیک به ۷۰ درصد جمعیت آران و بیدگل را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه