اخبار داغ

120 نفر از بانوان درجزینی در کارگاه های اخلاقی و تربیتی آموزش دیدند

120 نفر از بانوان درجزینی در کارگاه های اخلاقی و تربیتی آموزش دیدند
مسئول کانون فرهنگی هنری یاس نبی درجزین گفت: 120 نفر از بانوان درجزینی از آموزش های کارگاه های اخلاقی و تربیتی بهرمند شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نیزوا، خانم مطهری نژاد با اشاره به فعالیت کارگاه های سبک زندگی اسلامی در درجزین، اظهار کرد: این کارگاه ها بامحوریت بانوان و نقش زنان درایجاد خانواده سالم تحت برنامه های کانون یاس نبی از ابتدای سال 95 شروع به کار کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی ارزش و اهمیت خانواده و مادر را در جامعه مهم دانست و تصریح کرد: با توجه به فعالیت شبکه های معاند برای ازبین بردن ارزش و قداست زن در خانواده، باید تمام تلاش و کوشش خود را در این راه به کار بندیم.

,

مسئول کانون فرهنگی هنری یاس نبی درجزین، به برنامه های متنوع برای بانوان در راستای تقابل با هجمه های دشمن اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه های ما برگزاری کارگاه تربیت دینی فرزندان است.

,

مطهری نژاد تاکید کرد: این کارگاهها از سری برنامه های کانون یاس نبی بوده و بر اساس منویات امام خامنه ای با هدف پیشگیری و درمان درحوزه آسیب های اجتماعی وترویج سبک زندگی اسلامی در حال اجرا است.

,

وی، کارشناس این کارگاه های تربیتی را حجت الاسلام برزو معرفی کرد و ادامه داد: در مجموع افرادی که از کارگاههای اخلاقی تربیتی کانون یاس نبی استفاده می کنند 120 نفر می باشند.

,

مسئول کانون فرهنگی هنری یاس نبی درجزین ابراز امیدواری کرد: با حمایت های مسئولین بتوانیم نقش پررنگ تری در انجام ماموریت انسانی خویش در جامعه داشته باشیم.

,

مطهری نژاد با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی این کانون، خاطر نشان کرد: کارگاه های آموزشی ما دوشنبه ها از ساعت 9 الی 11 در محل سالن ورزشی شهید جعفری و مدرسه آزادگان در حال برگزاری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه