اخبار داغ

مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان استعفا داد

مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان استعفا داد
امروز دکتر امید قادرزاده مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان استعفا داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کرددانش،دکتر امید قادرزاده دارای دکترای تخصصی جامعه شناسی سیاسی در مهرماه امسال طی حکمی از طرف دکتر اخلاقیان رییس دانشگاه کردستان به عنوان سرپرست مدیریت برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه منصوب گردید اما امروز بعد از گذشت فقط 5 ماه از این انتصاب, ایشان استعفا دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

 

,

دکتر امید قادرزاده از سال 93 مدیر پژوهشکده کردستان شناسی دانشگاه کردستان بود و از مهرماه امسال هم به عنوان مدیر مدیریت برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان معرفی شد.

,

 

,

لازم به ذکر است طبق شنیده ها استعفای ایشان از دو ماه پیش تحویل رییس دانشگاه کردستان داده شده بود اما امروز دکتر فردین اخلاقیان با این استعفا موافقت کردند.

,

 

,

حال یک سوال مطرح میشود که با توجه به جایگاه ویژه معاونت فرهنگی در دانشگاه که مسئول سیاست گذاری و ریل گذاری فعالیت های فرهنگی و نظارت بر اجرای صحیح این سیاست هاست چرا باید در عرض 5 ماه مدیر آن دست به استعفا بزند؟

,

 

,

آیا این تغییر و تحول حکایت از برنامه ریزی دانشگاه کردستان در راستای انتخابات سال اینده نیست؟

,

 

,

قطعا در ترم جاری که انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در پیش روی جامعه دانشگاهی است مجموعه مدیریتی معاونت فرهنگی با چالش های فراوانی همراه خواهد بود که لازمه مواجه هوشمندانه با این چالش ها, مدیریت و برنامه ریزی اصولی و حساب شده ای را می طلبد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه