اخبار داغ

آیت‌الله موحدی‌کرمانی در جمع خبرنگاران:

جامعه روحانیت از تصمیم نهایی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» حمایت می‌کند

جامعه روحانیت از تصمیم نهایی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» حمایت می‌کند
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: تصمیم نهایی این جبهه برای انتخابات سال آینده را تأیید می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز صبح امروز (پنجشنبه 5 اسفندماه) در حاشیه اولین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران درباره تفاوت کار این جبهه با فعالیت‌های گذشته، گفت: تفاوت این کار این است که حرکت از پایین به بالا و از مردم شروع شده و آنچه تصویب می‌شود، مصوبه مردمی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آیت‌الله موحدی‌کرمانی در پاسخ به این سؤال که مشکل اصلی مردم در کشور چیست، گفت: مشکلات مردم فراوان است، اعم از مشکلات بیکاری، رکود و عدم بهره‌گیری از امکانات کشور، و باید خواسته‌های مقام معظم رهبری در کشور پیاده شود.

,

وی درباره حمایت جامعه روحانیت مبارز از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار داشت: ما این حرکت را کاملاً تأیید می‌کنیم. نظرات مشورتی خود را داده‌ایم و باز اگر نظری بخواهند خواهیم داد، حرکتی کاملاً ارزنده است و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم و در نهایت آنچه این جبهه تصمیم بگیرد، تأیید می‌کنیم.

,

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز درباره حمایت سایر گروه‌های انقلابی از این جبهه، گفت: ما امیدواریم اگر هم گروهی تاکنون ملحق نشده، به این جبهه پیوند بخورد. این حرکت با اخلاص شروع شده و همه نیروهای انقلابی مخلص به این جبهه خواهند پیوست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه