اخبار داغ

جشن روز مهندس در دانشگاه صنعتی شهدای هویزه برگزار شد

جشن روز مهندس در دانشگاه صنعتی شهدای هویزه برگزار شد
به مناسبت بزرگداشت زاد روز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس جشن روز مهندس با همکاری انجمن علمی برق دانشگاه در آمفی تئاتر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سوسنگرد نیوز: به مناسبت بزرگداشت زاد روز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس جشن روز مهندس با همکاری انجمن علمی برق دانشگاه روز سه شنبه ۳ اسفند در آمفی تئاتر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سوسنگرد نیوز,

در این مراسم که با حضور دانشجویان مکانیک، برق و با حضور مهندس عظیمی فرد، مدیر عامل شرکت دز الکترونیک ، معاون آموزشی و پژوهشی، مدیر فرهنگی و اجتماعی، مدیرگروه مکانیک و اساتید دانشگاه برگزار شد، مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن تبریک روز مهندس و علاقه ای که خودشان نسبت به رشته های مهندسی و شغل مهندسی دارند بیان نمودند همچنین گزیده ای از نحوه انتخاب رشته مهندسی زمان درس خواندن خودشون ایراد فرمودند.

,

همچنین با اشاره به تاریخچه مهندسی در ایران‌ بیان داشت: ما در حوزه ی مهندسی از پیشینه ی خوب و پرباری برخورداریم. همچنین بعد از آن میهمان ویژه جناب آقای مهندس عظیمی فرد مدیر عامل شرکت دز الکترونیک و کارآفرین نمونه استانی در خصوص نحوه کارهایی که تاکنون در زمینه های مهندسی انجام داده بیان فرمودند.

,

مجموعه نظام مهندسی موسسه ای است که پس از انقلاب دارای قانون شده است و خوشبختانه امروز جایگاه فنی و اجتماعی را بدست آورده است. ودر پایان سخنان خودشان فعالیتهای جامعه مهندسات در عرصه های اجتماعی را تشریح نمودند.

,

این جشن که بمناسبت زاد روزخواجه نصیرالدین طوسی که بنام روز مهندس نامگذاری شده است با استقبال پرشوری ازسوی دانشجویان برخوردار بود. پخش کلیپ، شعر، اجرای موسیقی،برگزاری مسابقه و اهدای جوایز از دیگر بخش های این جشن بود. در آخر از تمامی حاضرین در جشن تقدیر وتشکر بعمل آمد.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه