اخبار داغ

واعظی در دیدار با وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان؛

کاهش ۶۰ دلاری تعرفه حمل و نقل ایران و آذربایجان/ مشکلی در صدور ویزا نداریم/ تعاملات کشاورزی دو کشور مطلوب است

کاهش ۶۰ دلاری تعرفه حمل و نقل ایران و آذربایجان/ مشکلی در صدور ویزا نداریم/ تعاملات کشاورزی دو کشور مطلوب است
واعظی در دیدار با وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان گفت: اکنون روند خدمات‌دهی در گمرکات ایران و آذربایجان نیز تسهیل شده است که این نیز برای دو کشور بسیار خوب محسوب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سبلان‌ما، محمود واعظی پیش از ظهر امروز در دیدار با وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان با اشاره به کاهش تعرفه حمل و نقل بین دو کشور گفت: در حوزه حمل و نقل اقدامات بسیار خوبی بین دو کشور انجام شده و تعرفه حمل و نقل از 160 دلار به 100 دلار کاهش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود:  در حوزه صدور ویزا بین دو کشور ایران و آذربایجان  مشکلی وجود ندارد و تسهیلات بسیار زیادی در این عرصه  ارائه شده است.

,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، روند کنونی خدمات‌دهی در گمرکات ایران و آذربایجان و تعاملات دو کشور در بخش کشاورزی را مطلوب دانست و گفت: برای تسهیل مشکلات این حوزه ها با برنامه‌ریزی اقدامات موثری انجام شدهاست؛در حوزه صادرات نیز نگرانیها و دغدغه‌های تجار و صادرکنندگان دو کشور برطرف شده است.

,

به گفته واعظی در حوزه ایجاد زیرساختهای گردشگری، توریسم سلامت و ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به بیماران آذربایجانی نیز اقدامات خوبی بویژه در استان اردبیل انجام شده است و حضور گردشگران آذربایجانی در ایران افزایش یافته است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه