اخبار داغ

در شهرستان مینودشت؛

جیب خالی کارگران معدن «تخت» در آستانه سال نو / ۴ ماه حقوق معوق

جیب خالی کارگران معدن «تخت» در آستانه سال نو / ۴ ماه حقوق معوق
بی شک کار در معدن یکی از سخت ترین و خطرناک ترین مشاغل جهان است و می طلبد به دغدغه های شاغلان این بخش به طور ویژه رسیدگی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مینوخبر ، در پی دریافت پیام ها و تماس هایی از کارگران معدن روستای «تخت» مبنی بر عدم دریافت حقوق شان از مهر ماه تاکنون مسئله را از رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مینودشت جویا شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مینوخبر,

حمید ابراهیمی با تایید این خبر به خبرنگار ما گفت: جلساتی به منظور حل مشکل این کارگران داشته ایم که طبق وعده «ناطقی» معاون شرکت معادن البرز شرقی شاهرود قرار است حقوق 3 ماه این کارگران در هفته آینده پرداخت شود.

,

ابراهیمی خاطر نشان کرد: مسئولان شهرستان مینودشت هم پیگیر این موضوع هستند تا در آستانه عید کلیه معوقات کارگران معدن تخت پرداخت شود.

,

شرکت معادن زغال سنگ البرز شرقی از سه واحد مجزای استخراج بنام معدن «طرزه»، معدن «تخت» مینودشت و معدن «رامیان» تشکیل شده است. استخراجات این معادن فقط برای ذوب آهن کاربرد دارد و به مصرف ذوب آهن اصفهان می رسد.

,

گفتنی است؛ آذر ماه سال 93 در اعتراض به پرداخت نشدن دو ماه حقوق کارگران معدن زغال سنگ تخت دست از کار کشیدند.

,

اسفند ماه سال 94 نیز در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری کارگران این معدن دو روز تجمع مسالمت آمیز در مقابل دفتر نمایندگی این شرکت کردند و با وساطتت فرماندار مینودشت و پرداخت یک ماه از حقوق معوق شان به تجمع شان پایان دادند.

,

امید است با همت مسئولان کام کارگران زحمت کش این معدن در آستانه عید نوروز بیش از این تلخ نشود.

,

عکس  آرشیوی است

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه