اخبار داغ

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهرستان:

مهرستان آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است

مهرستان آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است
سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهرستان از تمهیدات لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم محمدی در گفت و گو با خبرنگار با مهرستان گفت: شهرستان مهرستان با دارا بودن بیش از 150  اثر تاریخی و باستانی منحصر به فرد و جاذبه های گردشگری و طبیعی بی نظیر همچون سال های گذشته آماده پذیرایی از مسافران و گردشگرانی است که این شهر را برای تعطیلات نوروز انتخاب می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, با مهرستان,

وی افزود:  قرار گرفتن مهرستان در یک چهار راه مواصلاتی شرایط ویژه ای را به این شهرستان داده و همه ساله تعداد زیادی از گردشگران و مسافران نوروزی از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری آن بازدید می کنند.

, .,

وی خاطرنشان کرد: برپایی سیاه چادر، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در ورودی شهر، نصب بنر، تهیه بروشور معرفی شهرستان و همچنین برگزاری جشن نوروز از جمله اقدامات ایام نوروز در این شهرستان است.

, .,

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهرستان با اشاره به آثار تاریخی و گردشگری شهرستان تصریح کرد: قلعه ایرفشان، قلعه افشان، قلعه مهرستان، کوه بیرک، جنگل پدگان، منطقه گردشگری ماهانی و غارها از جمله مناطق دیدنی مهرستان است که هر کدام برای گردشگران و مسافران نوروزی جاذبه‌های فراوانی را در خود جای داده‌اند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه