اخبار داغ

خوزستان با مشکلات عدیده ای روبرو است؛ آقای روحانی به وعده های خود در قبال مردم خوزستان پایبند باشید

خوزستان با مشکلات عدیده ای روبرو است؛ آقای روحانی به وعده های خود در قبال مردم خوزستان پایبند باشید
روزگاری خوزستان نماد پیشرفت در ایران و خاورمیانه بود تا این که دشمن بعثی با کینه های قومی و مذهبی چند ساله خود به ایران و به ویژه خوزستان ما حمله نظامی کرد . با همه رنج هایی که کشیدیم و جوانانی که از دست دادیم تا آخر پای دفاع از نظام اسلامی ایستادیم تا آن جا که امام فرمودند:خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا بهنقل از"موج چهارم":شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در بیانیه ی اظهار داشت: خوزستان با مشکلات عدیده ای روبرو است؛ آقای روحانی به وعده های خود در قبال مردم خوزستان پایبند باشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج چهارم,

 

,

 متن بیانیه به شرح زیر است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

 

,

و اوفوا بالعهد ان العهد کان مسئولا

,

به پیمان وفا کنید که از عهد پیمان (در قیامت) سوال خواهد شد.

,

سوره أسرا / آیه34

,

 

,

روزگاری خوزستان نماد پیشرفت در ایران و خاورمیانه بود تا این که دشمن بعثی با کینه های قومی و مذهبی چند ساله خود به ایران و به ویژه خوزستان ما حمله نظامی کرد . با همه رنج هایی که کشیدیم و جوانانی که از دست دادیم تا آخر پای دفاع از نظام اسلامی ایستادیم تا آن جا که امام فرمود:خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده است.
 

,
,

ما امروز خوزستان ما به وضعیت جنگی بازگشته است و زندگی مردم فلج شده است آن هم نه در اثر یک بمب از ایالات متحده آمریکا که اقای ظریف گفته بودند بلکه در اثر بی تدبیری دولت تدبیر و امید که استاندار آن به مسئول سازمان محیط زیست گل می دهد اما در قبال انتقال آب خوزستان هیچ و دقیقا هیچ کاری انجام نمی دهد .

,

 

,

جناب اقای روحانی در وعده های انتخاباتی خود وعده داده بودید از حقوق مردم دفاع می کنید و مدتی قبل نیز منشور حقوق شهروندی را برایمان ارسال کردید ما که تاکنون در مورد خوزستان قهرمان اقدامی مشاهده نکردیم ولی در مورد اعتراض به لغو یک سخنرانی دستور به دو وزیر را از جانبتان مشاهده کردیم .

,

 

,

آقای روحانی در این حدود چهار سال در مدیریت کشور چه کرده اید که با یک باران رحمت الهی چند استان فلج می شوند و کشور به وضعیت جنگزده دچار می شود که در نهایت هم ارتش و سپاه برای نجات جان مردم وارد عمل می شوند و البته از جانب دولت شما وعده بیمه کشته شدگان داده می شود

,

 

,

چرا آن هایی که از نظر شما ذخایر نظام هستند برای مردم خوزستان کاری نمی کنند .آقای روحانی ما خوزستانیها از شما عذرخواهی می کنیم بابت این چند روز تعطیلی که نفت کمتری تولید شد .

,

 

,

از این جهت تصمیم به انتشار این پیام گرفتیم چون شما را در فضای مجازی فعالتر از فضای حقیقی دیدیم و روی صحبت ما با جناب استاندار نیست چون ایشان ثابت کرده اند تقریبا هیچ کاره هستند .

,

 

,

در پایان از همه مردم به ویژه ورزشکاران و هنرمندانی که حامی خوزستان بودند کمال تشکر را داریم .

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه