اخبار داغ

در جلسه ستاد سفر گردشگران نوروزی باخرز مطرح شد:

آمادگی شهرستان باخرز در استقبال از مسافرین نوروزی

آمادگی شهرستان باخرز در استقبال از مسافرین نوروزی
اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان باخرز با موضوع نوروز متفاوت برای گردشگران در فرمانداری باخرز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام باخرز، جواد حسن زاده فرماندار باخرز در جلسه ی ستاد سفر گردشگران نوروزی این شهرستان با تاکید بر آمادگی هر چه بیشتر دستگاهها و نهادهای دولتی جهت ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروزی و ورود مسافران نوروزی به شهرستان باخرز کلیه دستگاهها و نهادهای دولتی باید بستر مناسبی برای ارائه خدمات بهتر به این عزیزان را فراهم کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام باخرز,

وی افزود: زیباسازی ورودی های شهر باخرز، فعال بودن خود پردازها و داروخانه ها، فروشگاههای مواد غذایی و راه اندازی ایستگاههای راهنمای زائر از جمله مواردی است که باید در ایام نوروز جهت ارائه خدمات مناسب تر به مسافران نوروزی صورت گیرد.

,

رئیس ستاد سفر گردشگران نوروزی شهرستان باخرز به بیان ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان باخرز در حوزه میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری پرداخت و خواستار هماهنگی و انسجام همه دستگاهها جهت ارایه خدمات مناسب به گردشگران شد.

,

 از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه آمادگی روستاهای گردشگری برای پذیرایی گردشگران، تهیه بروشور، ایجاد پایگاه اطلاع رسانی و خدمات اورزانسی در ورودی شهرستان، برنامه ریزی آموزش و پرورش جهت اسکان مسافران نوروزی و شرایط امکانات اسکان اضطراری در جاده های شهرستان برای ارایه خدمات به گردشگران بود .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه