اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف گیلان:

برپایی نمایشگاه بهاره در رشت/ کالاها با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی عرضه می شوند

برپایی نمایشگاه بهاره در رشت/ کالاها با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی عرضه می شوند
رئیس اتاق اصناف گیلان گفت: کالاهای عرضه شده در نمایشگاه بهاره رشت از تخفیف ۱۰ الی ۱۵ درصدی برخوردار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد شکریه در گفتگو با خبرنگار ۸دی از برپایی نمایشگاه بهاره در شهرستان رشت خبر داد و اظهار داشت: تاکنون فقط در رشت اعلام آمادگی کرده است و شهرستان های دیگر فعلا اعلام آمادگی نکرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,


وی با بیان اینکه تاکنون به غیر از رشت شهرستانی اعلام آمادگی برای برپایی نمایشگاه بهاره نکرده است، افزود: احتمال اینکه شهرستان شهرستان انزلی و لاهیجان هم چنین نمایشگاهی را برپا کنند می رود.
رئیس اتاق اصناف گیلان با اشاره به اینکه گاهی اوقات به دلیل اینکه شهرستان کوچک است نیازی به برپایی نمایشگاه نیست، گفت: ما به سمت و سویی حرکت می کنیم که در حال رسیدن به ثبات قیمت ها و وفور کالا ها می رسیم.

,
,
,


شکریه با اعلام اینکه ما باید رفته رفته ساختار برپایی نمایشگاه خود را تغییر دهیم، اظهارکرد: دیدگاه ما این است که در آینده نزدیک شعار هر یک واحد صنفی یک نمایشگاه را تحقق ببخشیم.
وی زمان برگزاری برپایی نمایشگاه را نیمه سوم اسفند اعلام کرد و بیان داشت: مدت برگزاری نمایشگاه بهاره امسال ۱۰ روزه است و احتمالا از ۱۸ اسفند ماه نیز آغاز بکار می کند.

,
,
,


رئیس اتاق اصناف گیلان با اعلام اینکه محصولات ارائه شده در این نمایشگاه از جمله ملزومات ضروری مصرفی خانوار است، متذکر شد: شیرینی، آجیل، شکلات، لوازم خانگی، پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه، کیف و کفش و کالاهای اساسی دیگر عرضه خواهد شد.

,
,


شکریه به تخفیف های اعلام شده در نمایشگاه های بهاره اشاره کرد و گفت: وجه تمایز نمایشگاه بهاره با سایر فروشگاه ها، تخفیف قیمتی بین ۱۰ تا ۱۵ درصدی کالا ها است.
وی همچنین از برپای فروش های فوق العاده در شهرستان ها خبر داد و گفت: همچون سال گذشته فروش فوق العاده نیز در شهرستان ها دایر است و معمولا با توجه به جو بازار مجوز های لازم برای ایجاد فروش فوق العاده صادر می شود.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه