اخبار داغ

مدیرعامل نمایشگاه های استان سمنان:

برپایی نمایشگاه های بهاره، به اقتصاد خانوارها کمک می کند

برپایی نمایشگاه های بهاره، به اقتصاد خانوارها کمک می کند
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های صنعتی و بازرگانی استان سمنان با بیان اینکه برپایی نمایشگاه های بهاره ، به اقتصاد خانوارها کمک می کند گفت: شکی نیست برپایی این نمایشگاه ها پیش از عید نوروز بنا به خواست و تقاضای مردمی می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قومس، عبدالحمید دربانیان امروز پنجشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان  که در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد با بیان اینکه شاهد بودیم که برگزاری نمایشگاه مبلمان، تجربه موفقی بوده است اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه  های در جهت تنظیم بازار عملکرد مثبت و مطلوب دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از قومس,

وی با اشاره به نقش نمایشگاه ها در راستای افزایش رونق تولید و این مهم که  ، برگزاری  نمایشگاه در حمایت از تولید داخلی اهمیت ویژه ای دارد عنوان کرد: شکی نیست برپایی این نمایشگاه ها پیش از عید نوروز بنا به خواست  و تقاضای مردمی می باشد.

,

رئیس اتاق اصناف استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه در شهر سمنان به ازای هر ۲۱نفر یک واحد صنفی موجود می باشد اظهار کرد: این آمار و ارقام نسبت به جمعیت سمنان از متوسط کشوری بالاتر است.

,

علی اکبر صیادجو با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه بهاره امری  مهم و ضروری می باشد بیان کرد: شکی نیست که اتاق اصناف استان حداکثر تلاش خود را در جهت رضایت عمومی مردم می کند.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه اتاق اصناف محور تدوین برنامه ها بر پایه فروش می باشد گفت:  تلاش داریم کالاهای عرضه شده در نمایشگاه ها از درجه مطلوبی از  کیفیت برخوردار باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه