اخبار داغ

فرمانده سپاه بیجار خبر داد:

اعطای بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در بیجار/ برگزاری یادواره شهدای شهرستان در اسفند

اعطای بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در بیجار/ برگزاری یادواره شهدای شهرستان در اسفند
فرمانده سپاه بیجار از اعطای یک میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات اقتصادی مقاومتی در سال 95 در شهرستان بیجار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن عسکری در گفت و گو با خبرنگار بیجار بام ایران ، با بیان اینکه بسیج در هر میدانی حضور پیدا کرده کارآمدی خود را به نحو احسن به منصه ظهور رسانده ،اظهار داشت: انقلاب اسلامی ثمره وجود بسیج است و اگر بسیجیان و حضور مردم در صحنه نبود امروز چیزی بنام انقلاب و بنام کشور مستقل ایران وجود نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران,

وی با اشاره به سیاست های خصمانه آمریکا در حق ایران در طی 38 سال گذشته ،افزود:دشمن شناسی حضرت امام خمینی (ره) برگ برنده ای است که موجب شناخت صریح دشمن و حضور به موقع جهت مقابله با آنان شده است.

,

فرمانده سپاه بیجار با تاکید بر اینکه ترامپ ادامه سیاست های اوباما اما با تاکتیک جدید است،گفت: امروز عده ای دنبال این هستند که اگر به این شخصیت دیوانه باج ندهیم موجب ویرانی می شود ،اما مردم ما به خوبی می دانند این آمریکا همان شیطان 38 سال قبل است و هیچ تغییری نکرده است.

,

عسکری با اشاره به تحریم ها و تهدیدهای آمریکا در طول سالیان متمادی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،بیان داشت: دشمنان ما به خوبی به این حقیقت رسیده اند که دیگر تحریم ها علیه ایران هیچ خروجی برای آنها ندارد.

,

وی تاکید کرد: فشارهای اقتصادی در ایران تنها ناشی از تحریم نیست بلکه مدیریت ناکارآمد هم نقش بسزایی در بروز این مشکلات دارد.

,

ایجاد زیر ساخت 40 کیلومتر جاده روستایی توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی

, ایجاد زیر ساخت 40 کیلومتر جاده روستایی توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی,

فرمانده سپاه بیجار در ادامه گفت: سازندگی و حضور در فعالیتهای اقتصادی عرصه ای جدیدی بود که پس از جنگ تحمیلی بر بسیج گشوده شد.

,

وی گام برداشتن در جهت اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاوتی را از جمله اهداف مهم بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت:در این راستا در سال 95 مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی زود بازده و خرد به متقاضیان اعطا شده است.

,

عسکری خاطر نشان کرد: زنبور داری ،پرورش قارچ ،فرش بافی ،دامداری ،کشت زعفران بیشترین شغل های هستند که متقاضی دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی بوده اند.

,

این مسئول از فعال شدن دو واحد تولیدی به کمک بسیج سازندگی که در شهرک صنعتی به دلایل مالی متوقف شده بودند خبر داد.

,

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به خدمات ارزنده قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سال 95 در بیجار ،گفت: برگزاری کارگاه سلامت ، انجام زیر ساخت 40 کیلومتر جاده روستایی در مناطق هدف ،برگزاری کارگاه های اقتصادی از مهمترین برنامه های این قرار گاه در شهرستان بیجار است.

,

وی از اجرای سیاست های قرارگاه پیشرفت و آبادانی در 40 روستای شهرستان بیجار به عنوان مناطق هدف خبر داد.

,

برگزاری یادواره شهدای سرداران و 450 شهید شهرستان بیجار در اسفند ماه

, برگزاری یادواره شهدای سرداران و 450 شهید شهرستان بیجار در اسفند ماه,

عسکری در قسمت دیگری از سخنان خود گفت:  فعالیت فرهنگی بسیج معمترین تاکتیک در مقابله با شبیخون فرهنگی دسمنان است.

,

فرمانده سپاه بیجار خاطر نشان کرد:از ابتدای تاسیس بسیج بخش فرهنگی آن به طور ویژه مورد توجه بوده است و تاکون شاهد فعالیتهای گسترده ای در این زمینه بوده ایم.

,

وی بیان داشت: برگزاری یادواره شهدا در سراسر شهرستان با متولی گری بسیج در محلات و اقشار ،برگزاری نشست های بصیرتی ،برگزاری کارگاه حجاب و عفاف ،برگزاری کارگاه مقابله با ماهواره و برگزاری همایش روشنگری برای روحانیون با موضوع مقابله با انحرافات مذهبی از مهم ترین برنامه های فرهنگی ناحیه بیجار در سال 95 است.

,

عسکری به اجرای طرح آبروی محله با همکاری ستاد یادواره های محلات شهر اشاره کرد و گفت: در این طرح با شاخص قرار دادن یک شهید در هر محله و روستا ویژه برنامه ای جهت بیان خاطرات و سیره آن شهید بزرگوار برگزار می گردد.

,

فرمانده سپاه بیجار تبیین پروزه نفوذ دشمن که مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب است را یک از مهمترین موضوعات فرهنگی بسیج برشمرد و گفت: برخی به دنبال کم رنگ کرن نقش بسیجیان و رقیب درست کردن برای بسیج هستند و با هر ترفند و جنگ نرمی دست به این کار می زنند.

,

وی در پایان از برگزاری یادواره شهدای سرداران و 450 شهید والا مقام شهرستان بیجار با حضور سخنران کشوری در نیمه دوم اسفند ماه در بیجار خبر داد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه